Gå til innhold

Tøff cerwin video

Ranger emnet

reimers

Anbefalte innlegg

trenger ikke være såå dyrt og skaffe seg øresus og nedsatt hørsel..

kan få låne hammer av meg.. ett stykke stål med fin klang finner dere sikkert selv....

bass/leven og støy i store megder lenge, hver dag, i flere mnd gjør ting med deg.. hode vondt, susing i ørene, blir lett irritert osv...

Ingen tingen slår og sette seg inn i bilen etter en støyfull dag på jobb og høre på litt rolig musikk.. (selv om anlegget hørest ræva ut pga alt støyen du har fått putta inn i huet i løpet av en dag:D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far er nesten døv pga. nedsatt hørsel, og er plaget med alt fra øresus til skjærende hodepine. Så det er jævlig både for han som har det og de som er rundt han.

Selv har jeg også blitt plaget med en konstant svak piping i ørene, selv og jeg ikke hører på noe særlig høy musikk. Hørselen er typisk bare noe man har en gang, og man tenker vel ikke over at man har den før man mister den (slik som gjelder med 99% av alt, egentlig)

Så folkens; pass på hørselen ;)

Og til topic; virket som det var ganske greit trykk inni der ja

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

absolutt trykk vil jeg tro.

vil også tro at det bare var å kaste disse subbene etter denne messa el ka det var....

det er ingen moralpreken det ang ørene dere "barn".

dere burde høre på de som vet om hva dette kan gjøre med hørselen deres...

om ti år er det du som sitter der og mener at vifta fra for eks pc`n din er som en kniv i ørene dine.... tenke deg hvor kosli det er.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

absolutt trykk vil jeg tro.

vil også tro at det bare var å kaste disse subbene etter denne messa el ka det var....

det er ingen moralpreken det ang ørene dere "barn".

dere burde høre på de som vet om hva dette kan gjøre med hørselen deres...

om ti år er det du som sitter der og mener at vifta fra for eks pc`n din er som en kniv i ørene dine.... tenke deg hvor kosli det er.... :)

subbene er ikke blitt bytta siden bilen blei byggd i bynnelsen av i fjor :P holdbare saker

Lenke til kommentar
Del på andre sider