cretix Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Alt av basskasse som fitter best mulig inn i en bmw 316i e30 bagasjerom ønskes kjøpt. Gjerne med plass til 12" tommer. Gjerne med bassrefleks røyr opp mot hattehylla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Alt av basskasse som fitter best mulig inn i en bmw 316i e30 bagasjerom ønskes kjøpt. Gjerne med plass til 12" tommer. Gjerne med bassrefleks røyr opp mot hattehylla. Jeg har en dobbel 12" til salgs. Se salgstråden min.. To lukkede kammer da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jisb87 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Du skal få en dobbel basskasse av meg for 700 ,- Mend bassreflex, bare å forlenge rørene, så får du bassreflexrør ut gjennom hattehylla :) Siter VectraB96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg