GrønnGTI Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i digital turbotrykksmåler? Eller en liten analog (ikke større enn 4,2mm i ytre diameter) slik at den passer i det lille rommet over cd-spilleren (bygge den inn der) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Skal hive ut et bilde til deg litt senere hvordan jeg har gjort dette. Spør arrakiss etter url til der de selger meget gode målere, husker ikke urlen i farta.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 her er hvordan jeg har gjort det iallefall, mangler koppholderen og girspaken men det kommer på iløpet av neste uke. husker att en av disse siden solgte digitale målere, er ikke sikker på hvem men var ganske fine, fin pris og. :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg