Gå til innhold

kræsja :(:(

Ranger emnet

cokeloop

Anbefalte innlegg

Var på vei til jobbintervju idag, kom nedover mot Hydro stasjonen på skovgård, utenfor trondheim, da en lastebil stoppa for rødt lys.. jeg kom langt oppi bakken, hadde vel 50kmt, det var speilblankt nedover bakken der, bremsa alt jeg kunne, men smalt inni rævva på lastebila :/

Det positive er, at det ble ingen skader på lastebila, han merka ikke at jeg traff han så han kjørte bare videre på grønt, så jeg slipper skademelding + bonustap + bot og prikker... bilen starter og går enda, ingen skader på motoren eller noe..

+at jeg fikk jobben jeg var i intervju til :)

golf11.jpg

golf13.jpg

golf10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damn, nice! de 2 stk golf du har som er skada, hvordan skada er de?

leker med tanken på en gti16v med 90 look og massiv ombygging inni.. glassfiberdash, skjermer, halvbur osv osv.. får en liten slant penger snart som kan hjelpe meg litt på vei ^^

enen er en liten skade i front (litt banking på innerskjerm og få tak i ny skjerm, rette panser og ny frontplate (+ fanger/grill og lykt) ny lakkert i juni 06 (strøken bil!!) er bare en 90 HK da...

den andre er rettet opp (var så og si slik som den blåe) men den er rettet og til salgs for 15500kr! (også 90HK)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en 1987 modell 1,6liter gl.. er begjært avskilta for jeg får ikke betalt omreg før neste uke, kjøpte den av en kompis i november var det vel..

motoren er ok, gått hele 309000, men har kvitteringer på motoren de siste 2 årene på 14000,- inkludert regreimskifte og masse slitedeler.. Den fikk ingen skader i sammenstøtet som er meg bekjent, kjørte inn til trondheim og til malvik igjen etterpå uten at temperaturen steg noe, virker ikke som den lekket noe i det heletatt, var heldig der..

Bittelitt rust på kanalene, og det er flekk frempå panseret (hehe) men ellers lite.. ikke noe rundt hvisker på bakluka.

eneste tekniske jeg vet om som er noe feil med, er viduskvisker relèet, mistenker noe bug med den, er ikke noe interval på vindusviskeren, enten er det stopp, vanlig fart, eller full fart.. og vindusviskeren bak lever sitt eget liv iblandt, 2 min etter du brukte den kan den finne på å gå et par runder av seg selv osv.. :p

i tilegg er det ny headunit jeg kjøpte til bilen, pioneer, kosta meg 3k 2mnd siden, 2 boss america subber 12" som er bygd inn i kasse (hele bagasjerom er bygd til kasse) en ny magnat 1000W monoblokk jeg betalte 2,5k for siden forrige eier tok med den opprinnelige forsterkern(som kosta 6k) til nybila hans. JBL hatthyllehøytalere koblet på egen forsterker.

du får gi meg et bud så skal jeg tenke over det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en 1987 modell 1,6liter gl.. er begjært avskilta for jeg får ikke betalt omreg før neste uke, kjøpte den av en kompis i november var det vel..

motoren er ok, gått hele 309000, men har kvitteringer på motoren de siste 2 årene på 14000,- inkludert regreimskifte og masse slitedeler.. Den fikk ingen skader i sammenstøtet som er meg bekjent, kjørte inn til trondheim og til malvik igjen etterpå uten at temperaturen steg noe, virker ikke som den lekket noe i det heletatt, var heldig der..

Bittelitt rust på kanalene, og det er flekk frempå panseret (hehe) men ellers lite.. ikke noe rundt hvisker på bakluka.

eneste tekniske jeg vet om som er noe feil med, er viduskvisker relèet, mistenker noe bug med den, er ikke noe interval på vindusviskeren, enten er det stopp, vanlig fart, eller full fart.. og vindusviskeren bak lever sitt eget liv iblandt, 2 min etter du brukte den kan den finne på å gå et par runder av seg selv osv.. :p

i tilegg er det ny headunit jeg kjøpte til bilen, pioneer, kosta meg 3k 2mnd siden, 2 boss america subber 12" som er bygd inn i kasse (hele bagasjerom er bygd til kasse) en ny magnat 1000W monoblokk jeg betalte 2,5k for siden forrige eier tok med den opprinnelige forsterkern(som kosta 6k) til nybila hans. JBL hatthyllehøytalere koblet på egen forsterker.

du får gi meg et bud så skal jeg tenke over det.. :)

aha. høres knall ut dette! har en 2er stående, men den er ikke kræsja=( er litt rust på den... er ikke noe gøy da! hehe... så jeg tror den blir delebil... men er ikke sikker, da den er i så god stand.

Må rop ut om du har planer om å bygge opp igjen da! hehe... finns deler her i gården;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer å bygge den opp igjen, er ikke så mye arbeid liksom, og jeg vet jeg kan få en god penge for denne bilen når den er 100% igjen.. men samtidlig har jeg lyst på GTi da.. :) har egentlig ikke noe spesielt plass jeg kan skru, har en kompis som har en kald garasje uten noe verktøy, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. om jeg bygger opp bilen igjen så for å selge, kan jo vinninga gå opp i spinninga også, liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider