Orkdalingen Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 skjønner! nei, er ikke problem den der! er en god jobb! hehe.. ja, men skal love deg det er vanskelig å selge! har en som er dønn strøken til salgs, men ingen som vil ha den=( ja, GTI skal jeg også ha en gang! hehe... har både kald garasje (i hagen) og varmt verksted (i skogen et sted.. ingen trenger å vite hvor det er! hehe) med lakkboks og det hele! hehe... det er knall det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 er du int. i bilen da?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 tja, om du ikke forlanger for mye så;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hvilken pris du tenkte på sånn ca. da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 blir ikke bil lell... ble dj- bord i stede! hehe... er dj fritida sjø.. hehe ser på det ene bilde at du har parkert ved cylynder og motorservice bilen. (jobber du der?) om ja, hadde du en caddy før? eller er det kolegaen din? var å hentet en motor der oppe da jeg handla bilen... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 dårlig gjort med dj-bord :p han jeg bor hos midlertidig, han jobber der, og faren hans er innkjøpssjef.. jeg er oppom der iblandt for å stikke innom til kompisen min.. han har ansvaret for å kjøre ut pakkene 2 ganger daglig med bilen der :p så jeg tok bilde når jeg først var oppom der før bilen ble nedsnødd :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hehe... var bare et knall kjøp av dj-bordet! hehe... ny pris på det var 25k og jeg betalte bare den lille summen av 6k:D ok.. da så.. ja det snør her i trondheim.. hehe... men drit vær nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merce300 Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Hørte om deg på radioen;) Håper det går bra til slutt... OT:Noen som forstår hvorfor Trondheim kommune ikke strør? Siter -Mercedes E320 Coupe `94 (Prosjekt/Bruksbil) -Mercedes 200D Sedan `91 (Bruksbil) -Mercedes E200 Sedan `93 (Delebil) -Mercedes 300D Sedan `76 (Prosjekt) -Mercedes 300DT Wagon `83 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 på radioen? huh? hva sa dem da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg