Tha sims Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Hei.. har 2 par dekk og 2 par stålfelger. Stålfelgene er like , men forskjellig farge ( to er grå og to er sorte).. Hadde tenkt til å lakke alle sammen med sort felgspray. Skal legge over dekkene på mandag (verksted som skal gjøre). Kan jeg spraye stålfelgene før de legger over dekkene, eller kan det bli et problem? Siter Dere får ikke signaturen min.. jeg er altfor famous sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Skjønner ikke at det kan være noe problem.. må jo seff være tørre før du legger på dekka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 null stress. lakker du i dag er de tørre til mandag Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg