T0mmen Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Hei. Ønsker å gå over til 18" på min Opel B Vectra nå til sommeren, så ønsker da å selge mine 17" TSW felger. Felgene er strøkne, meget lite riper. Ikke kant kjørte, ingen vibrasjon så felgene er gode:) Impresset er jeg ikke sikker på, men skal se etter imorgen så legge det ut da. Felgene er 7.5x17" og det står på 215/45/17 dekk, 2 av dekkene er gode og 2 bør skiftes ut. Knall gode felger, hadde ikke solgt de hvis jeg skulle beholdt 17". Men skal prøve 18" til sommeren, så da går disse billig. Bud ønskes. Kan legge ut flere bilder om ønskelig:) Kan kontaktes på mail, her, PM, msn eller mobil. Mvh Tom Erik Skaret Email/msn: tskaret@hotmail.com mobil: 90115669 Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 hva er boltsirkelen på disse ? hvor mye vil du ha for felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Beklager sent svar, men er ikke hjemme i ukene..Boltsirkel er 4x100 og impress er 37. Så de skal nok passe til en Vento, hvis du lurte på det? Vil ta imot bud.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 3000 kr er bydt herfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg