Gå til innhold

Hvordan bygge om til innsprøytning?

Ranger emnet


JBL

Anbefalte innlegg

Det som er problemet når et spørsmål blir stilt, så er det nestenIngen som kan svare på spørsmålet, istedet kommer de med andre forslag.

 

Ikke at jeg har noe imot andre forslag, men hva med om de som kan noe om emnet heller kunne svart saklig på spørsmålet, så får resten bli min egen vurderingssak?

 

Det handler ikke om mest effekt, det handler om å få til noe, å bygge noe å lære på feil man gjør.

 

Ser jeg at det blir for dyrt så gjør jeg det ikke, men før jeg kan ta den besluttningen så trenger jeg svar på mine spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha overlading, bør du jo velge et sprut som er bygd for overlading, og som er ca samme effektiviteten på motoren, og omtrent samme størrelse.

Det kryr jo ikke av billige små motorer med overlading heller! Dessuten må du få chippet tilpasset akkurat din motor. Det er det ikke mange i Norge som kan.

 

Det mest rasjonelle er å bytte til en større motor, det er derfor folk forslår det. Du kan jo ev bruke MS og programere selv. Da kan du lage manifold selv også, eller bruke ITB fra MC

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Data sprut kan vel være en efektiv måte om du ska bygg om t innsprut. da får du lett bygd om tenninga sånn at du får denj t å bli rætt etc etc.

.LITT OT :

fekk hør d her at d va en fra hitra eller nå sånt som bygd turbo rett på org motor å gasser, S-motor da. enast probleme me d va at hanj fekk itj justert ne tenninga nokk så denj jekk enten bra på høgt turtall eller omvendt. å me en N-motor så har du orginalt rundt 50-55hk, å da vil e tru at du ska jør litt mer enn bærre å bygg om t turbo får å få denj ønska effekten du vil ha.. du kanj å ta EN dobbel delorto/weber å bygg turbo me da.. OM du itj ha kvitta dæ me 2,2i motorn så ha e villa anbefalt å bygd turbo på denj.. (eller ta en volvo motor da:D)

 

sorry for OT, men om du ska prøv så ønske e d LYKKE T! :)

*1995 Opel Astra*

*1986 Mercedes Benz 300E W124*

X*volvo 240GL 1990* SOLGT

X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT

x*1980 Honda civic 1.3* vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår