JBL Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Det som er problemet når et spørsmål blir stilt, så er det nestenIngen som kan svare på spørsmålet, istedet kommer de med andre forslag. Ikke at jeg har noe imot andre forslag, men hva med om de som kan noe om emnet heller kunne svart saklig på spørsmålet, så får resten bli min egen vurderingssak? Det handler ikke om mest effekt, det handler om å få til noe, å bygge noe å lære på feil man gjør. Ser jeg at det blir for dyrt så gjør jeg det ikke, men før jeg kan ta den besluttningen så trenger jeg svar på mine spørsmål. Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Skal du ha overlading, bør du jo velge et sprut som er bygd for overlading, og som er ca samme effektiviteten på motoren, og omtrent samme størrelse. Det kryr jo ikke av billige små motorer med overlading heller! Dessuten må du få chippet tilpasset akkurat din motor. Det er det ikke mange i Norge som kan. Det mest rasjonelle er å bytte til en større motor, det er derfor folk forslår det. Du kan jo ev bruke MS og programere selv. Da kan du lage manifold selv også, eller bruke ITB fra MC Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Data sprut kan vel være en efektiv måte om du ska bygg om t innsprut. da får du lett bygd om tenninga sånn at du får denj t å bli rætt etc etc. .LITT OT : fekk hør d her at d va en fra hitra eller nå sånt som bygd turbo rett på org motor å gasser, S-motor da. enast probleme me d va at hanj fekk itj justert ne tenninga nokk så denj jekk enten bra på høgt turtall eller omvendt. å me en N-motor så har du orginalt rundt 50-55hk, å da vil e tru at du ska jør litt mer enn bærre å bygg om t turbo får å få denj ønska effekten du vil ha.. du kanj å ta EN dobbel delorto/weber å bygg turbo me da.. OM du itj ha kvitta dæ me 2,2i motorn så ha e villa anbefalt å bygd turbo på denj.. (eller ta en volvo motor da:D) sorry for OT, men om du ska prøv så ønske e d LYKKE T! :) Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Og så var det det med å holde seg til bokmål alt. nynorsk da... Det hjelper heller ikke at du lirer av deg tre ganger så mye OT som noe matnyttig i samme innlegg! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Nynorsk?? Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Nynorsk?? Ja, skriv enten bokmål eller nynorsk på forumet. Dialekt er for noen vanskelig å fortså, samt at deter irriterende å lese Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 N-motoren på 55hk er mer egnet til turbokonvertering en S-motoren. N motoren er en lavkompresjonsmotor. Men, uansett så kan denne tråden bare stenges, siden jeg har fått tak i en trykkforgasser fra england. Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.