Gå til innhold

rFactor og drifting

Ranger emnet

kghaas

Anbefalte innlegg

tror det kun er til pc.. men ikke la deg lure av filmene.. spillet er drit gromt med tanke på effekter, biler og baner.. men det er et helvete uten å like å spille.. og innen du har lært deg å kjøre onkli har du nok blitt gammal tror jeg;!)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Må ikke blande den første og den andre videoen, for det er 2 forskjellige "mods"

Har drivi med den siste der, som nå det kommer en ny versjon av snart. med oss har vi blant annet slovakia/slovenia's nest beste drifter + noen driftere fra Australia.

Men selvfølgelig, er HÅPLØST så lenge du ikke har ratt og de RETTE innstillingene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ratt har man, og de rette instillinger har man, men det er HÅPLØST når det ikke finnes virkelige psychics i spillet!

:lol:

Ja, det er leit at det er dårlig med synske folk i disse spillene.

Men jeg tror jeg skjønner hva du mener, og det er latterlig vanskelig å redde inn en sleng i uten å modde dette spillet. Du kan motstyre så mye du vil, rett ut i åkeren går det uansett. Sånn er det stort sett i alle spill med ISI-motoren (GTR, RACE, rFactor). Selv i BMW M3 Challenge var dette et mareritt, og M3 skal liksom være sladdebilen fremfor noen.

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Ja, det er leit at det er dårlig med synske folk i disse spillene.

Men jeg tror jeg skjønner hva du mener, og det er latterlig vanskelig å redde inn en sleng i uten å modde dette spillet. Du kan motstyre så mye du vil, rett ut i åkeren går det uansett. Sånn er det stort sett i alle spill med ISI-motoren (GTR, RACE, rFactor). Selv i BMW M3 Challenge var dette et mareritt, og M3 skal liksom være sladdebilen fremfor noen.

Jaf.eks

Du har mods i hue å ræva å laste ned til spillet, men igjen er det jo like virkelig som julenissen! slædder er helt uvirkelige og bilen oppfører seg overhodet ikke virkelig!

For å si det enkelt! å spille på rfactor er som å se på de store klovnene på gatebil... spesielt cosworth gutta, som snurrer i ett sett på bana!dukenukem

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si LFS er det som kommer nærmest virkelighet.. Det sier litt, syns ikke det er så jævli realistisk at det gjør noe heller..

Men nå er det snart ett år siden jeg har kjørt drifting!

Husker Enthusia til Ps2, det var skikkelig bra.. Men dårlig fartsfølse og sånn. Bare å glemme GT serien, det er ikke i nærheten av virkelighet når du får en sladd på bilen.. Gt3 er isåfall best.

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...