CorollaCrew Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 så dette er ikke no spill å få til xbox 360 feks? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 tror det kun er til pc.. men ikke la deg lure av filmene.. spillet er drit gromt med tanke på effekter, biler og baner.. men det er et helvete uten å like å spille.. og innen du har lært deg å kjøre onkli har du nok blitt gammal tror jeg;!) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorji Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Må ikke blande den første og den andre videoen, for det er 2 forskjellige "mods" Har drivi med den siste der, som nå det kommer en ny versjon av snart. med oss har vi blant annet slovakia/slovenia's nest beste drifter + noen driftere fra Australia. Men selvfølgelig, er HÅPLØST så lenge du ikke har ratt og de RETTE innstillingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 ratt har man, og de rette instillinger har man, men det er HÅPLØST når det ikke finnes virkelige psychics i spillet! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 ratt har man, og de rette instillinger har man, men det er HÅPLØST når det ikke finnes virkelige psychics i spillet! :lol: Ja, det er leit at det er dårlig med synske folk i disse spillene. Men jeg tror jeg skjønner hva du mener, og det er latterlig vanskelig å redde inn en sleng i uten å modde dette spillet. Du kan motstyre så mye du vil, rett ut i åkeren går det uansett. Sånn er det stort sett i alle spill med ISI-motoren (GTR, RACE, rFactor). Selv i BMW M3 Challenge var dette et mareritt, og M3 skal liksom være sladdebilen fremfor noen. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 :lol:Ja, det er leit at det er dårlig med synske folk i disse spillene. Men jeg tror jeg skjønner hva du mener, og det er latterlig vanskelig å redde inn en sleng i uten å modde dette spillet. Du kan motstyre så mye du vil, rett ut i åkeren går det uansett. Sånn er det stort sett i alle spill med ISI-motoren (GTR, RACE, rFactor). Selv i BMW M3 Challenge var dette et mareritt, og M3 skal liksom være sladdebilen fremfor noen. Jaf.eks Du har mods i hue å ræva å laste ned til spillet, men igjen er det jo like virkelig som julenissen! slædder er helt uvirkelige og bilen oppfører seg overhodet ikke virkelig! For å si det enkelt! å spille på rfactor er som å se på de store klovnene på gatebil... spesielt cosworth gutta, som snurrer i ett sett på bana!dukenukem Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Du som drifter og sladder en del i virkeligheten; hvilket spill mener du er tilnærmet lik den ekte driftefølelsen/fysikken? Gran Turismo? Forza? Andre spill? Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Dette lurer jeg også på, for hvis skikkelig drifting er like vanskelig som i rFactor skal jeg bøye meg i støvet for alle som greier det! Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Jeg vil si LFS er det som kommer nærmest virkelighet.. Det sier litt, syns ikke det er så jævli realistisk at det gjør noe heller.. Men nå er det snart ett år siden jeg har kjørt drifting! Husker Enthusia til Ps2, det var skikkelig bra.. Men dårlig fartsfølse og sånn. Bare å glemme GT serien, det er ikke i nærheten av virkelighet når du får en sladd på bilen.. Gt3 er isåfall best. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sp33dy Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 var vell den eneste og første batteln jeg var med på, lagspikes fra australia var ikke noe jeg giddet mere:p men fikk dreis på kjærrra etter hvert!! gøy, men vanskelig! Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Noen her som spiller rfactor, holder på å laste det ned nå. Har nettopp kjøpt det. Hvordan kan jeg legge inn addons, ser at noen har drifting addon :O Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locdog84 Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Jeg spiller R-factor :P Siter 86 Bmw 325i 96 Toyota Carina E 1.8 98 Audi A4 1.9Tdi [x] 86 Bmw 325i [x] 85 Audi 100 2.2E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg