Gå til innhold

Innovatek 818

Ranger emnet

cuts

Anbefalte innlegg

Har selv et vanlig anlegg, pioneer 6800 spiller.

Men har veldig lyst på sånn dvd spiller med skjerm, forsterker osv (all in one), og har ikke sett noen billige alternativer på norske nettshops. Men hvis noen har, gi meg gjerne link.

Har funnet denne i usa : http://www.mp3playerstore.com/stuff_you_need/dvd/DVD-818b.htm

Lurer på om jeg trenger altslags ekstra ledninger osv hvis jeg kjøper denne? eller, er alt det jeg trenger inkludert her? Det er vell noe forskjell på det amerikanske og norske lednings styret. Altså, kunne jeg kjøpt denne å alt jeg trengte for instalasjon låg i pakken.

Noen som har erfaring med denne spilleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var billig og sikkert helt ok som en DVD og skjerm, men tror ikke du skal forvente allverdens lydkvalitet av en slik "billig" spiller. Hvis du vil legge noe mer penger i det, så har InstallBay Hamar en Pioneer AVIC-X1BT som kun er demobrukt, den går for ca kr 10.000,- og da har du DVD, tuch-skjerm, radio, navigasjon og det hele:) Veil pris kr 20.999, men selges noen steder på kampanje for kr 14.999,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var billig og sikkert helt ok som en DVD og skjerm, men tror ikke du skal forvente allverdens lydkvalitet av en slik "billig" spiller. Hvis du vil legge noe mer penger i det, så har InstallBay Hamar en Pioneer AVIC-X1BT som kun er demobrukt, den går for ca kr 10.000,- og da har du DVD, tuch-skjerm, radio, navigasjon og det hele:) Veil pris kr 20.999, men selges noen steder på kampanje for kr 14.999,-.

Er klar over det, men disse innovatek selger mp3playerstore også på ebay, og da er det ikke uvanlig at de går for runt 215 bøkks. Si jeg vinner et bud på rundt 230, så med frakt, moms og toll kan jeg regne MAKS 3000.

Det er 7000 billigere enn avic-x1bt. Jeg er sikker på at avic'en er verdt de 15000 den koster og vell så det, men akkuratt nå har jeg ikke råd dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider