VilleW Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Hummer H1 er ti tusen ganger mer mandig enn H2, bare så det er sagt ;) H2 er pingle for rappere med peniskompleks det :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Hummer H1 er ti tusen ganger mer mandig enn H2, bare så det er sagt ;) H2 er pingle for rappere med peniskompleks det :D helt enig! Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Ja nei hvorfor irakere blir mer og mer lei av USA`s tilsdedeværelse skjønner jeg ikke. Sånt blir det mindre terror av..... Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Bare for å nevne det.. Nå er det ti stykker som har sagt at de skjønner at ingen liker Amerikanere :-) We get the point :p Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Syntes litt synd på de folka som fikk herpa bilen sin.:puke: Men er jo omtrent bare amerikanse utskudd som ikke har noe annet å gjøre som melder seg, så hva forventer man liksom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Team America! Fuck yeah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Trodde ikke nye biler fra så fryktelig dyre der nede jeg? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Skjønner det med at man må holde seg i fart hele tia osv.. Men faen a.. Nesten så jeg blir kvalm når man ser måten de har tatt over.. Min mening er at de gærninga der nede kan holde på så mye de vil, og at andre skal drite i å blande seg inn og overta landet med styrker og drit.. Som man ser; Det blir jo ikke mindre terror av den grunn... Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Det er ikke amerikanere som kjører.Hvis dere hører etter når dem prater så hører jeg språk jeg ikke kan skjønne. Dine språkkunnskaper er ikke så gode forstår jeg :) Noen kommentarer fra filmen: "Oncoming maybe?" "Here they go, see the light" "This guy, just picking his nose.Not a fucking care in the world." Brum-Brum Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Det er ikke amerikanere som kjører.Hvis dere hører etter når dem prater så hører jeg språk jeg ikke kan skjønne. Er ikke bare usa som kjører Hummer vet dere. Såå igjen ser man oppførselen til folket der nede og hvorfor det er blitt som det har blitt. ;) Humm, tipper du ikke så slutten av filmen, jeg skjønner iallefall hva de sier da :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 jeg kunne godt tenkt meg å kjørt hummer`n der.... syns de burde hatt mer fart når de dytta folka av veien... hehe... dittbra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 jeg kunne godt tenkt meg å kjørt hummer`n der.... syns de burde hatt mer fart når de dytta folka av veien... hehe... dittbra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Dine språkkunnskaper er ikke så gode forstår jeg :) Noen kommentarer fra filmen: "Oncoming maybe?" "Here they go, see the light" "This guy, just picking his nose.Not a fucking care in the world." Brum-Brum Hørte det nå ja. Hvertfall på slutten. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Selvfølgelig kjører de slik. Er ikke akkurat få selvmordsbombere der nede, jeg hadde iallefall ikke tatt sjansen! Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Er det dette vi kaller:respect fra andre medtrafikkanter? :yodude: Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg