GGGolf Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Kva er barokkhekk?? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Swallowtail som det også kalles "Barokkhekk" Og denne har ikke det Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Jeg fikk ikke med meg det, jeg.. Er barokkhekk en hekk med alle originale emblemene på+originale lykter? Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Hvis du ser på plata mellom lyktene så ser du det.. Swallowtail har noen bøyer der osv, mens vanlig er helt rett Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 http://www.swallowtail.info Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Ah.. :) Takk skal dere ha Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Joda vet at denne tråden er noe gammel, men den heter det samme som jeg hadde tenkt til å kalle en ny en;) Det jeg lurer på da er ikke hva en barokkhekk er for noe for det vet jeg godt, men hvor kommer navnene fra? Swallowtail = Barokkhekk Swallowtail = Svalehale Hvor kommer egentlig det med barokkhekk fra? Er det bare noe en lur kar fra Norge har funnet på da liksom? Finnes det foresten noe tysk ord for "fenomenet" hehe? Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Årsaken til den tyske betegnelsen Barock-Arsch (barokkræv) er enkelt og greit fordi dette er utseendet som den opprinnelige urmodellen hadde. Barokkhekk var en betegnelse Einserfreak og jeg tok i bruk i sin tid, men om vi var opprinnelsen vites ikke. Sikkert er det i alle fall at ikke altfor mange var klar over forskjellen på hekkblekkene den gangen. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Takker for oppklarende svar Andreas;) Det er altså på engelsk det har blitt en endring i ordet da liksom. Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg