Gå til innhold

Esmyr: VW Golf GTI-R2 Bilder/film fra sommertreff s.22-23

Ranger emnet


esmyr

Anbefalte innlegg

  • Svar 399
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så ut som det var greit med løft på de kamma dine hvertfall :D

 

Ja det er det;)Håper jeg kan bruke de vidre i prosjektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å krota litt her i paint hvordan jeg tengte det med luftfiltre..er det noen som har andre forslag??

eksempel2.jpg

 

Å ikke noe mobbing for tegninga..hehe

 

 

Bare bank ut den plata som er montert i bunnen der på chassi. Så du får litt ekstra frisk luft nedenfra. Kan også ta bort den plast plata på siden av skjermen der.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bank ut den plata som er montert i bunnen der på chassi. Så du får litt ekstra frisk luft nedenfra. Kan også ta bort den plast plata på siden av skjermen der.

 

Er det bare å ta bort...må jeg ikke til med kuttskiva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hva man holder på med når man har feber :wink: Tengte jeg sku prøve poleringsutstyret fra gasolin å det virker jo som pokker :D

 

Før:

SSA50857.jpg

Etter:

SSA50861.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er bare å gi noen kakk med hammern på den.

Plutselig blir det en stor åpning der som går ned til friluft.

 

Ja da ska eta meen tur ut med slægga..hehe:)Takk for tipse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trur jeg at de fleste skruer++ er sjekket at alt sitter så nå er det bare å skift olje å kom seg på vintertreff :)

 

Det som var av feil var 1 løs ledning til startmotorn...rart at bilen startet men nå er det fikset! Å en bolt på ene støtdemper var litt løs men alt i orden nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fredag som var har jeg bestilt dekor til bilen...den er noe spesiel så det blir sikker mange som ikke liker det men det bryr meg mett oppi #"¤%..hehe;)Legger ut bilder etterhvert når det kommer på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell på tide med en liten oppdatering :)

 

SSA50889.jpg

Sån vart det med oljetrykk å oljetemp målerne montert :)

 

SSA50892.jpg

Hvis dere ser det t-stykke på bilde så er det det vanntemp målern ble montert, t-stykket var det en på arbeid som laget til meg :)

 

SSA50895.jpg

Så har jeg laget et rør i veldig tynn rustfritt stål, det er det som er montert over fulerail! Den gamle var bare i plast å var bare stygg!

 

SSA50894.jpg

Sveiste to fester på røret så jeg kunne sette det fast på fulerailfestene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke var helt fornøyd med poleringen på røret så to jeg det av igjen å satt de i dreibenken for å høyglanspolere det :)Det er mye som skal poleres men jeg tar litt å litt så man ikke blir så lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg demontert bremsene fremme for å gjøre de rene å sjekke hva som må skiftes. Klossene er helt fine men siden det var sprekk i begge skivene å en liten blære på den ene bremseslangen så blir nokk alt utskiftet med noe kraftigere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår