Gå til innhold

Esmyr: VW Golf GTI-R2 Bilder/film fra sommertreff s.22-23

Ranger emnet


esmyr

Anbefalte innlegg

Pynte opp med litt blå slanger i motorommet når du først er igang også da?

Blei pent det der, kansje jeg skal kjøpe meg sånt kromsett å kjøre over ekspasjonstanken :)

 

Ja jeg har tengt det:)Har bare mye annet på plan først;)

Takk:)Ja det må du..jeg annbefaler det!http://www.gasolin.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 399
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Holder på å sjekke litt priser på veltebur å krafigere bremse:)Ser ut til at det blir sparco sitt fia gokjente 6 pungtbur verfall! Å bremser har jeg ikke bestemt meg enda men Black Diamond ser lovede ut med Ferodo DS3000 klosser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt stålomspunnede bremseslager til å ha rundt hele biln:)Jeg kjøpte Goodridge sine som er TUV godkjent!Kjøpte et nytt luftfilter i samme slengen

bremseslanger-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å programere noe på haltech'n enda? Har kjøpt meg haltech jeg også så derfor lurte jeg på om det var innviklet å programere det. Faen dritten står jo på engelsk, og for meg kunne det like gjerne vært rusisk....

 

Har bare småjustert foreløbi..har flere mapp som er ferdig men har ikke prøvd de. Skal lage et eget til bane siden den ikke har blitt banekjørt før:)Ja det har været mye bedre med norsk men etter litt lesing å testing av programmet så var det ikke så vanskelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir lite arbeid på min fremover siden madammen har bynt for fult med sin bil:)Her har vi bynt å polere opp deksel..

SSA50910.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt blir det siste puss på dekslene før høyglanspolering:)Må vell gjøre noe med min snart også..hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de 8v dekslene er ikke av aluminium da. Vil jo ruste fort.

 

Ja e veit..ska ha klarlakk på de hvis det blir bra:)Hvis ikke skal alt lakkeres mørk lilla metalic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering!

 

Som dere ser så vart dekslet litt annerledes en planlagt men jeg vart fornøyd :D På bilde øverst er kanten ikke helt rett men den blir fikset når jeg tar finpussen på dekslet!

Så nå venter jeg bare på nyfiltret så blir alt så bra :D

SSA50939.jpg

 

SSA50940.jpg

 

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har overhalt forgasser til den andre golfen(Madammen sin) å skiftet alle slangene til blå silikonslanger:)

SSA50941.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av staget som er kommet :D Ble ikke helt fornøyd siden jeg trudde det var et justerbart men det blir sikker bra uansett!

meduten.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår