Gå til innhold

Esmyr: VW Golf GTI-R2 Bilder/film fra sommertreff s.22-23

Ranger emnet


esmyr

Anbefalte innlegg

Da var staget kommet på :D Vet enda ikke om man merker noen forskjell men skal teste biln litt på hjemturen fra arbeid ;)

 

SSA50974.jpg

 

SSA50975.jpg

 

SSA50976.jpg

 

SSA50977.jpg

Her må det borres litt..hmmm

 

SSA50986.jpg

Da var det fikset :)

 

----------------------------------

 

Siden jeg er så lei av det sabbye plastrøre til innsuget å at dekslet var skjeivt så fikset jeg det i samme slengen :D

 

SSA50978.jpg

Før retting!

 

SSA50980.jpg

Kappet fantene rett å pusset de!

 

SSA50981.jpg

 

SSA50982.jpg

Sveiset på rør der plastrøret var!

 

SSA50983.jpg

Borret hull til lufttemp.målern.

 

SSA50984.jpg

Ferdig montert!

 

SSA50985.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 399
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var bilen testet litt med nystaget under bilen å jeg er veldig fornøyd!:)Ble mye mer retningstabil å bedre i svingene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra det der. Skulle nesten hatt ett sånt stag selv når du sier at det ble forskjell. Mye kostet det med frakt fra TM Tuning?

Hvis du tar bort de deksla ved luftfilteret og plast innerskjermen vil det se sånn ut som på bildet.

 

IMG_3266.jpg

 

Med frakt å toll vart det ca.850,-! Oki da ska jeg lage meg et rør som tvangskjører luft til filter igjennom hullet under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stilig prosjekt dette.. ;) liker golf littegranne...

 

btw.. heldi du er som har bilinteresert dame som kan hjelpe deg og mekke.. hehe.. tilbringe kvalitets tid under bilen.. :P

 

Takk:) Hehe..ja da e vektig mæ kvalitetstid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Litt deler bestilt i dag:)

-bremseklosser foran å bak

-bremseskiver foran

-bremsevire bak

-hjullager foran for å ha i reserv;)

-indre mansjett foran

-toyo gateslicks 195-50-15

 

Venter enda på mine stålomspunnede bremseslanger fra Protrim:confused: Er det noen som vet hvordan aktiviteten er der...har sent mail men ikke fått noe svar ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satan mann. ferdig snart eller=! jeg har jo snart bygd ferdig en hel bil før du har begynt på din jo:)

 

Hehe...nei desverre.Min ble nedprioritert pga bygger utstillingsbil til madammen! Blir ikke så mye nytt på min før treffet...bynner med den etter å da blir det ny motor,lakk ++:)

 

Se her på det andre prosjektet:

http://www.bilforumet.no/golf-ii/168642-golf-2-1-6c-84-mod-totalt-forvandlet-arbeidsbil-blir-jentebil.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår