Gå til innhold

Esmyr: VW Golf GTI-R2 Bilder/film fra sommertreff s.22-23

Ranger emnet


esmyr

Anbefalte innlegg

Ny motor sier du?

 

Skal du selge denne da:P?

Jepp..må ha mye mye mer hk..hehe;)

 

Vet enda ikke...planen var å sprette den opp å bygge den opp fra grunn med enda sterkere innmat men vi får se hva som skjer:)Kan ha det i bakhodet hvis du vil ha denne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 399
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe..såpass

Skal du ha Turbo motor?

 

Tja..det hadde vært noe:yummy:

Du får sende ei prisantydning på PM i tilfelle:-)

 

Jepp:)Har lyst å prøve å komme i extremklassen på sommertreff men det er vell bare å drømme lenge etter.Golf 2 med over 400 hk på fremhjulan laga jo ikke så mye show med å ligge bredt...

 

Hehe...jeg skal tenke på det.Skal gjøre den ferdig å teste den på bane før eventuelt salg/ombygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg laget meg en catchtank siden jeg ikke fikk den andre til å passe der jeg ville ha den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hyggelig samtale var det jeg våknet av i mårrest:)Alt av deler til biln er kommet så nå er det bare å kjøre til Bodø i mårgen å hente de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å hentet litt deler i dag:)

 

SSA51347.jpg

 

SSA51340.jpg

 

SSA51339.jpg

Fikk denne ruten på skroten til 400,-: smil : Det er nesten ikke en ripe eller steinsprang i den!

SSA51341.jpg

Tengte jeg skulle prøve denne: smil : Er det noen som har testet det før??

SSA51345.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fyller shell 99 og bruker octanebooster skal det vistnokk hjelpe veldig!

 

Ja jeg vet men vi har ikke sånt luxus her oppe:angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg montert nybremsene å nytt nav/hjullager :D Ble en helt ny bil..bremseklossan til banen er enda ikke kommet så jeg satt bare på nye orginalklosser!Har ikke tatt bilder enda men skal ta i morgen når jeg skifter bak også.

 

Her er vertfall bilde av mine stålomspunnede slanger som kom til slutt :D

 

SSA51433.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bremseklosser,wire å til stålomspunnede slanger byttet bak :D Men fikk en lekasje mellom bremserør å slange pga den var ødelagt når jeg tok den av.Prøvvde å fikse det men ikke mye verktøy som kunne fikse det :(

 

Noen som har forslag til hva jeg kan bruke til å presse en kant på røret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen nesten kalr for litt banekjøring på fredag:)Er bare å skifte frontrute + litt smådill så er det bånn gass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett, sleng ut bilder gutt !

 

Kommer bilder i kveld når bilen er ferdig for banen:)Det er ikke så store forandringer på den utenom bedre bremser å mye nytt i motorn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder :)

 

SSA51447.jpg

Catchtanken

 

SSA51448.jpg

Stålomspunnede slanger rundt hele bilen

 

SSA51453.jpg

Motorn nesten klar til banen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår