Gå til innhold

Esmyr: VW Golf GTI-R2 Bilder/film fra sommertreff s.22-23

Ranger emnet

esmyr

Anbefalte innlegg

Da var en sparco stol kommet så verfall jeg har sete til banen:)Stolen er sort så jeg skal ta et bilde av den senere!

Skal ha to stoler men siden de ikke hadde flere på lager så fikk jeg bare den ene nå.

sprintstol.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 399
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oppdatering etter helgens treff!Golfen holte å vell så det hele helgen :D Eneste som ble glømt var å sette på simring på bunntappen på oljecatch så gråguffa rant bare rett igjennom. Ellers så kjørte jeg med orginaldekk fradag men etter mye tull å ei lita utførkjøring så ble det gatesliks på golfen :twisted: Når de kom på så klarte jeg tilåmed å holde biler som hadde MYE mer motor en meg + at fikk tilåmed til å ligge brett med golfen..hmm :shock: :mrgreen:

SSA51494.jpg

SSA51493.jpg

golf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder fra sommertreff tatt av Vidar breivik :D

DSC_0105.jpg

Gatesliksan fekk har behandling..hehehehe ;)

DSC_0017.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger dette stedet du kjørte på? Hvor ofte kan man kjøre der?

Gå inn på http://www.sommertreff.no for info! Det arrangeres 2 ganger i året + div. bmw/honda+++++ andre treff som leier banen så man kan kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORSLAG :!:

Er det noen som har forslag til nytt utsende på bilen...det jeg ønsker er mer banebilpreg? :?:

DSC_0017.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-90' dører

-rallye bredding :) Ja det selges for ca 8000kr på VW\Audi forumet :)

-sidepipes bak forhjulet xD

Men det kjipe er at du har skilter på den, det hindrer mye :)

Skiltene må jeg nokk beholde siden kravene for å få prøveskilt er så håpløs.

Dører går jo fort å fikse men når det gjelder bredding såtar jeg heller å valser til skjermene rakner..hehe;)

Angående eksos så blir den bak foreløbi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...