Gå til innhold

Esmyr: VW Golf GTI-R2 Bilder/film fra sommertreff s.22-23

Ranger emnet


esmyr

Anbefalte innlegg

Har du mye oljetrykk ved 1000,2000,3000rpm?

Funker oljetemp målern din bra?

 

Sliter med min oljetemp måler,funker dårlig. Går opp til litt under 70grader på tomgang så snart jeg har kjørt litt detter den helt bort..merkelig

 

Har rundt 3.5-4 bars trykk på tomgang...men tomgangen på min ligger på 1400rpm pga kammene.

 

Min ligger på 70-75 å på banen på mo var den oppe på 100grader men hadde problemer med målern di første uken helt til en kompis som er elektriker var å skiftet kabelskoene på målerne pga vi la om ledningene å da vart den plutselig bra:)Han mente på at det kunne bare være dårlige kabelsko som jeg loddet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 399
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Har rundt 3.5-4 bars trykk på tomgang...men tomgangen på min ligger på 1400rpm pga kammene.

 

Min ligger på 70-75 å på banen på mo var den oppe på 100grader men hadde problemer med målern di første uken helt til en kompis som er elektriker var å skiftet kabelskoene på målerne pga vi la om ledningene å da vart den plutselig bra:)Han mente på at det kunne bare være dårlige kabelsko som jeg loddet på.

 

 

Damn det var mye:-). Hva er det slags oljepumpe i den?

STD 1,8 16V gir vel 2bar på 2000rpm..

 

Hva ligger oljetempen din på med den målern i kjørecomputern?

 

Har du ekstra oljekjøler?

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn det var mye:-). Hva er det slags oljepumpe i den?

STD 1,8 16V gir vel 2bar på 2000rpm..

 

Hva ligger oljetempen din på med den målern i kjørecomputern?

 

Har du ekstra oljekjøler?

 

Det er oljepumpen fra passat (9a).Har ikke peiling på hva den ligger på der...kjørekomputern min er rape gern..trur ikke nåkka verka av instrumenpanelet..hehe

 

Nei har ikke det men det er av stort ønske siden det blir så varmt for motorn på banen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 grader oljetemp er vel rimelig normalt når en kjører litt hardt?

 

Jepp det er nokk det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ny bremsecalipter bestilt siden jeg ikke fikk tak i brukt :( Jaja...får verfall den i gjennom eu kontroll når den er montert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Et par bilder av bilen.Nå begynner den å bli bra sliten i lakk + vanvetti mye steinsprang i front siden vi var på banen. Å mye av lakken på bakfanger har flasset av pga varme:(

 

SSA51660.JPG

 

SSA51659.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr til hu berta som sitter i pasasjer setet her da:)

 

snakker a norsk?.. med tanke på at det er i sameland:)

 

Det er nokk madammen som sitter i biln:)å du må nokk litt lenger nord for å finne samejente...haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk oljekjøler kittet i går men kjølern hadde de ikke klart å pakket ned :( Håper de ettersender den...er bare så iriterende når ikke alt kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår