Gå til innhold

Esmyr: VW Golf GTI-R2 Bilder/film fra sommertreff s.22-23

Ranger emnet


esmyr

Anbefalte innlegg

Litt bilder av golfen med prøveskilt på så jeg får brukt den noen dager før ombygging :)

 

golf.jpg

 

GetAttachmentaspx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 399
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt deler til RWD prosjektet er kommet :)

Håndbrekk og Breddere...er ikke sikkert jeg blir å bruke de men de var så billig at mått berre ha for å prøve..:)

hondbrekk.jpg

 

bredderemk2.jpg

 

 

 

Kjøpte også litt div til Boran hos Scandicshine :)

polering.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye ga du for Scandicshine sette?

 

Rundt 1000,- lappen.men så er det dobbelt med clay å lub jeg har bestilt.

-Chemical Guys Pete's 53'- Black Pearl Signature Paste Wax 290,-

-Riccardo Clay 200,-

-Extreme Slick Synthetic Quick Detailer 150,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa voksen fra Scandicshine:) Ble fornøyd!

 

Bildet er tatt med iphone 3g så er ike så bra

 

bora.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

kult prosjekt! jeg driver selv med golf 2 prosjekt om dagen, men nå stopper penga litt så begynner vel ikke igjen før til sommeren! hvordan går det med prosjekte til dama di? nysjerig siden jeg er jente selv=)! gleder meg til og lese mere fra deg!

1998 Audi A4 (bruksbil)

1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil)

(GirlsGoFast.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult prosjekt! jeg driver selv med golf 2 prosjekt om dagen, men nå stopper penga litt så begynner vel ikke igjen før til sommeren! hvordan går det med prosjekte til dama di? nysjerig siden jeg er jente selv=)! gleder meg til og lese mere fra deg!

 

Ja det er ikke billig denne bilhobbyen. Men veldig artig :D

 

Hvis det er den lilla golfen du tenker på så er den nokk solgt. Kjøpte meg ny bil på onsdagen så madammen har fått boran foreløbig. Har bærre mått ha solgt unna noen biler...ble litt vel mange her en stund..hehe:)

Veldig så artig syns jeg at jenter holder på med bil også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke billig denne bilhobbyen. Men veldig artig :D

 

Hvis det er den lilla golfen du tenker på så er den nokk solgt. Kjøpte meg ny bil på onsdagen så madammen har fått boran foreløbig. Har bærre mått ha solgt unna noen biler...ble litt vel mange her en stund..hehe:)

Veldig så artig syns jeg at jenter holder på med bil også!

oki! jeg har bare igjen og motere fronten, baken og breddera og det har jeg så sannheten er vel at jeg blir litt giddalaus når høsten kommer hehe

1998 Audi A4 (bruksbil)

1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil)

(GirlsGoFast.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki! jeg har bare igjen og motere fronten, baken og breddera og det har jeg så sannheten er vel at jeg blir litt giddalaus når høsten kommer hehe

 

oki:) ja man blir litt giddasløs...vi er straks ferdig med oppryddinge på verkste så da kan jeg få begynt med golfen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår