Gå til innhold

Esmyr: VW Golf GTI-R2 Bilder/film fra sommertreff s.22-23

Ranger emnet


esmyr

Anbefalte innlegg

Søtt. Blir bra dette :) Mye gamp i den?

 

Hehe..takk:) Er litt usikker..kjører ikke optmalt nå. Ultramotors som bygd motoren sa opp mot 260hk (N/A) men det trur jeg ikke går men kommer vellet stykke over 200:)Motorn i seg selv er bygget får å tåle 400hk med turbo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 399
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, rått. Også i en liten golf :P Må jo spøtte unna som faen :P Noen gang testa den ?

 

 

Ja den er arti å kjøre...har skremt meg flere ganger pga veldi høy akselasjon..hehe:)for å gløm se av i en sånn bil;)

 

Har ikke testet mye pga vinterføre..men prøvde litt mot en Volvo T5 å den tok e glatt å litt toppfarttesting vart det;)den topper litt over 235 med det turtallet den vart kjørt på..skulle hatt mer gir vist man skulle hatt høyere fart men det klare seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det tror jeg på :P Ser for meg at det er meget sykt og sitte bak ratte på den, med bånn gass i andregiret på sommern :P

 

 

Ja det er arti det:)bånn gass i andregiret kan jeg ikke pga hjulspinn...den spinner ut 3 på tørr asvalt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Nesten bånn gass da :) Vet du om det er mange NM ?

 

Hehe..ja sant;)nei vet ikke det men har lyst å teste G-tech måler på den så man har en viss ide...må bare vente på tørre veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau :P Må du gi beskjed når det er gjort da :P sikkert over 300nm :P

 

Jada det skal jeg:)vi får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Gleder meg :) Kanskje litt off topic ;) men jeg er nyskjerring :P Har ikke så kjempemye peiling på det mekansike når det kommer til biler :P Så jeg spørr litt fram og tilbake og nyter all den nye informasjon :)

 

Det går bra vettu:)bare å spørre i vei..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer oppdatering :D

 

Var å hentet tennplugger jeg hadde bestilt...de vart 187,- stk. :shock: Jaja..måtte ha de uansett så var bare å punge ut.

 

SSA50726.jpg

 

 

Tok også bilde av brannslukkern der den vart montert...er nesten samme farge som haltechen :D

 

SSA50727.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår