Gå til innhold

Esmyr: VW Golf GTI-R2 Bilder/film fra sommertreff s.22-23

Ranger emnet


esmyr

Anbefalte innlegg

Siden det blir vintertreff så får jeg det veldig travelt å få ferdig biln så har bare satt et mål å få koblet opp alle målerne,skifte til racingolje,gå over hele understelle for å være sikker på alt er i orden,kansje ta ut baksetene hvis ikke noen skal sitte på dit.

 

Har holdt på med ny mapp til golfen nå så den blir noe kvassere til treffet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 399
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mer bilder: rolleyes

 

Her er bare bilde hvordan holdern for målerne ser ut utvedig:)

SSA50815.jpg

 

Å et bilde av Knut Breivik sin Golf GT i lag med min...måtte ha et lite styremøte i meløygatebil. Arti bil den der GT`n: smil :

 

SSA50814.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer bilder: rolleyes

 

SSA50822.jpg

 

SSA50825.jpg

 

SSA50827.jpg

 

 

 

Her e da ei fornufti katt: haha : satt meg ned å så litt på gatebil å katta va vest like interesert som me..hehe: ja :

 

SSA50817.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Katter er domme dyr :P endelig en som har noe mellom øra :P

 

Ja den følg godt mæ når e sætt på bilfilma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skjedd så mye her men ha bynt å strekke kabler til alle målerne som skal opp:)Faktisk imponerende mye arbeid bare kabeltrekking når man skal gjøre det skikkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skjedd så mye mer en har bynt å strekke opp kabler til alle målerne:)Det er imponerende mye arbeid bare det når man skal ha de fint..:doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg nesten ikke har tatt noen bilder i dagslys så måtte jeg bare ta e par stykk :D

 

SSA50834.jpg

 

SSA50833.jpg

 

SSA50832.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skaff dæ sketchup(tegneprogram) blir mye enklere å tegne ting i 3D...

 

Strøken bil btw, ser fram til flere bilder, og info

 

 

Oki:)har du adressen?

 

Takk:)kommer mye mer fremover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skaffe deg 90dører hvis du er interessert?:)

 

Kommer ann på pris pga har ikke så stort behov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har der :) liker det orginale utseende.. jeg hadde i allefall fått meg en latter om du hadde ruset i lyskryss.. i allefall til det blir grønt :P

 

Takk:)Ja men e gidd ikke å provoser frem kappkjøring...får ikke feste uansett..hahaha:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår