Alexanderjr Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Hei.. Var uheldig her om dagen.. Knuste front + lykt og panser. har tatt av lyktene, nå jobber jeg med fangeren.. Har tatt ut 2 laange skruer fremme.. Hvor er de andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 mulig i innerskjermen foran. ellers skulle den vært løs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Der var det ganske fra sprukket.. vertfall på ene side.. skal se mere på det.. men sitter fortsatt bom fast, hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Det er 2 lange over der hvor grøftlysa sitter også er det ca. 6 stk i hver innerskjerm. Så sitter den klipsa fast på høyre og venstre side. Der kan den sitte litt hardt. Men går det ikke med makt, går det med mer!;):P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Da er det ikke mere enn det jeg troddde:) Skal ut og prøve igjenn nå strax. hehe. Noen som har priser på orginal A4 panser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Mekonomen selger det til ca. 2800,- Audi skal ha noe rundt 3000-3500 husker ikke eksakt i farta hva mitt kosta.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 hehe, okei. var ikke så gærle det da. Fant ikke panser på ebay :p Får se hva jeg gjør.. er jo bare og fixe det jeg har. var ikke allt verden. Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Er ikke så lett å fikse panser, er ikke store skaden som skal til før dem bytter hele panseret! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Da var fangeren av:) hehe. Satt bare godt. hm.. Ligger bilder av skaden på prosjekte mitt, du får se :p hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Jeg tviler på at det blir reparert er en ganske grei knekk på det! Men jeg er ingen biloppretter så tør ikke si noe sikkert! Men hva skjer med at alle her på A4 forumet tar høyre front a? Hvem blir neste? Jeg tok min front i desmber, jeg måtte bytte panser! BTW: Dette er jo en fin sjanse å oppgradere til facelift lykter;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 halla kan det være en mulighet at jeg kunne kjøpt panseret ditt hvis det ikke er helt ødelagt ? skal bygge om til singelframe tenkte jeg så da hadde det vært kjekt med et panser :) send meg en PM eller bare legg ut bildene her så kan det hende du kan bli kvitt det hehe.... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg