Gå til innhold

Min 74mod VW K70LS

Ranger emnet

74SciroccoTS

Anbefalte innlegg

Legger ut noen bilder av K70`n min. Av den enkle grunn at jeg vurderer å selge den. Har for mange prosjekter. Noen som har peiling på hva jeg kan få igjen for en slik bil???

Bilen er ferdig rust sveiset, men trenger lakk.

show_image_stream.php?bid=15383815&dx=588&dy=443

show_image_stream.php?bid=38274344&dx=588&dy=443

fler bilder her: http://foto.vg.no/show_album.php?aid=571986

2000 VW Passat 1.8T

1974 VW Scirocco TS

1974 VW K70 LS

VW K70 Forum

min hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bra sveisejobb du har gjort der ser det ut som. Kjørte K70 74 mod selv en gang i tiden. Den hadde en del artige varianter som skivene inne ved motor og clutch kunne settes rett inn fra oversiden inn uten å ta ut hverken motor eller gear. Skjelden å se disse nå, virker ikke å være særlig interesse. Antar det er vanskelig å skaffe deler nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra sveisejobb du har gjort der ser det ut som. Kjørte K70 74 mod selv en gang i tiden. Den hadde en del artige varianter som skivene inne ved motor og clutch kunne settes rett inn fra oversiden inn uten å ta ut hverken motor eller gear. Skjelden å se disse nå, virker ikke å være særlig interesse. Antar det er vanskelig å skaffe deler nå for tiden.

Heisann.

Stemmer det med bremseskiver og clutch. :)

Deler er heller ikke enkelt å få tak i nei.. Men er man tolmodig, dukker det opp no deler her og der. :)

2000 VW Passat 1.8T

1974 VW Scirocco TS

1974 VW K70 LS

VW K70 Forum

min hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider