74SciroccoTS Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Legger ut noen bilder av K70`n min. Av den enkle grunn at jeg vurderer å selge den. Har for mange prosjekter. Noen som har peiling på hva jeg kan få igjen for en slik bil??? Bilen er ferdig rust sveiset, men trenger lakk. fler bilder her: http://foto.vg.no/show_album.php?aid=571986 Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karesvik Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Bra sveisejobb du har gjort der ser det ut som. Kjørte K70 74 mod selv en gang i tiden. Den hadde en del artige varianter som skivene inne ved motor og clutch kunne settes rett inn fra oversiden inn uten å ta ut hverken motor eller gear. Skjelden å se disse nå, virker ikke å være særlig interesse. Antar det er vanskelig å skaffe deler nå for tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Bra sveisejobb du har gjort der ser det ut som. Kjørte K70 74 mod selv en gang i tiden. Den hadde en del artige varianter som skivene inne ved motor og clutch kunne settes rett inn fra oversiden inn uten å ta ut hverken motor eller gear. Skjelden å se disse nå, virker ikke å være særlig interesse. Antar det er vanskelig å skaffe deler nå for tiden. Heisann. Stemmer det med bremseskiver og clutch. :) Deler er heller ikke enkelt å få tak i nei.. Men er man tolmodig, dukker det opp no deler her og der. :) Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg