opelracer Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 noen meninger om denne fronten?.er ikke sikker om jeg skal bruke den på bilen elr ikke!skal selfølgelig lakkeres hvit plus svart der det egentlig skal være svarte lister.mulig jeg selger den hvis det er noen interiserte. vurdere å bruke denne fangeren eller om jeg skal bare steinmets frontleppe på orginalfangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega turbo Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 ser jo:) bra ut dn der.korda front er dette?og vilken prisklasse er det snakk om?så budrunden kan starte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelracer Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 ser jo:) bra ut dn der.korda front er dette?og vilken prisklasse er det snakk om?så budrunden kan starte er en modifisert rs4 fanger.kjøpte den hos maxam tuning.men mått gjøre om så ikke den ble så jævli lav med senkesettet jeg har.fin høyde nå. tenkte jeg kunne begynne på 2000.så ikke går sånn i tap.betalte 3700 hos maxam i sommer.trenger selvsagt lakkering og gitter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg