halsen89 Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Har 2 stk 10" JBL (3-Veis) som jeg skal ha i hatthylla, skal lage hatthylle i MDF. Men er det noe vits i å lage til en liten kasse under disse høytalerne? Eventuelt, hvor mange liter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Siden ingen svarer så regner jeg med at det ikke er noe vits i noen kasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Rolig nå ;) Om du skal ha sub i bagasjen og så burde du ha kasse. Om du ikke skal ha det så trenger du nok ikke stresse med det. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Rolig nå ;) Om du skal ha sub i bagasjen og så burde du ha kasse. Om du ikke skal ha det så trenger du nok ikke stresse med det. Skal ha 2 TS-W3004SPL i bagasjen. Tenkte siden jeg skal lage hatthylle i MDF så er det ganske enkelt og lage til en liten kasse under hver 10tommer, men har det noe for seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Skal ha 2 TS-W3004SPL i bagasjen. Tenkte siden jeg skal lage hatthylle i MDF så er det ganske enkelt og lage til en liten kasse under hver 10tommer, men har det noe for seg? Så absolutt :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Så absolutt :) okay :) Cirka liter bør de være da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 okay :) Cirka liter bør de være da? Så store som over hode mulig, de er jo beregnet for montering "åpent" i hatthylla... JBL decade feks, skal ha 55liter pr stk i bassreflex kasse ;) Men til bruk sammen med sub, så trenger du vel ikke så stort, for da bør du dele av den nedre frekvensen i dem uansett, på feks 80hz... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg