RS2-GTi Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Driver og bøyer noe eksos til nå, men rørene blir bare deformert. Har hørt at man må fylle med sand og blokkere endene. 1. Hvilken sand ? Er det viktig ? 2. Kan rørene pluggen med plast eller trekorker, eller må de sveises? Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Før i tiden brukte rørleggere fjærer når de bøyde røra, funker sikkert fint hvis du finner en fjær med passe dim. Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Samme hva du fyller med,bare det ikke kan klemmes sammen. Fare for at sanda trykker ut proppene hvis de ikke festes skikkelig... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Noen grei måte å gjør det på uten å sveis da ? Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 En måte er å få miklet til en "hette" av et rør som er en tanke større enn røret du skal bøye og en plate som sveises i enden på den...slisse den opp med saga og trè den på røret,festes med vanlig eksosklemme...fyll med sand,en hette til på andre sida... Da slipper du sveise mer enn to små ting,og kan bruke de samme til alle røra... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 fyll røret med sand. Varm og bøy. Grovkorna blåsesand skal gå greit. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.