opel/calibra Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Hei jeg lurer på om noen kan pimpe min opel calibra med noe fet styling som ikk finnes fra før til den. vill ha den frånten på det bilde som er under (den grå bilen). og jeg vill ha den lakken som er på det andre bilde bare uten reklamen. jge vill bli skjempefårnøy hvist noen gidder trenger ikke å være en super tegning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calibrasigge Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Hei jeg lurer på om noen kan pimpe min opel calibra med noe fet styling som ikk finnes fra før til den. vill ha den frånten på det bilde som er under (den grå bilen). og jeg vill ha den lakken som er på det andre bilde bare uten reklamen. jge vill bli skjempefårnøy hvist noen gidder trenger ikke å være en super tegning. Fint om bildene haddde funka da Siter Sigge//OMC Oslo-Akershus Opel Omega mv6 caravan XOpel Calibra Turbo C20XET (solgt) X Opel Omega 2.0i (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hei jeg lurer på om noen kan pimpe min opel calibra med noe fet styling som ikk finnes fra før til den. vill ha den frånten på det bilde som er under (den grå bilen). og jeg vill ha den lakken som er på det andre bilde bare uten reklamen. jge vill bli skjempefårnøy hvist noen gidder trenger ikke å være en super tegning. fint om norsken hadde funka... Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg