Gå til innhold

Fjørbensstag jamex golf 2

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Selger et stykk jamex fjørbensstag til høystbydende over 500 kr.

staget er komplett borsett fra bolter til å feste det til bilen med(og hulla i bilen da såklart ;P )

befinner seg i Hamar..

Har også en stykk emblemfri grill med glassklare ekstralys til salgs.. høystbydende gjelder..

ønsker å kjøpe en orginalgrill av gamle typen.. til 2 lykter.

trenger også en bakfanger av gamle typen helst med kromlister.

så om noen vil bytte er dette også greit

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

Har orginal dobbelgrill med lykter og tror jeg har en gammel bakfanger og. skal sjekke opp tilstanden i kveld på delene!

er ikke dobbelgrill jeg er ute etter.. men den til 2 lykter.. altså enkel.. bakfanger kan være interesant ja..

når det gjelder motor er jeg faktisk litt usikker.. men det passer på min 16v ihvertfall..

Precious. ja.. stemmer du hadde fanger.. skulle jo egentlig kjøpe dem.. men jeg fikk et par andre gratis.. som ikke var noe å samle på viste det seg.. heh

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bakfangeren var med rød stripe, sånn gti sak. glemte å se etter om jeg hadde enkelgrill liggende da, skal ha en tror jeg, men det er en sånn med mange rader....

du skal ikke nedover til oslo en dag da, eller på gatebil? kunne tenkt meg å sett om det staget passa på min bil.

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på gatebil på lørdag ihvertfall.. kan ta det med da.. 40221417 er mitt nummer.. navnet er Bratlie.. eller.. anders til fornavn da..

var i oslo så vidt i dag.. men så ikke meldinga før jeg kom hjem..

Er enkeltgrill med mange rader jeg leter etter.. resto 4 ever ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider