Gå til innhold

Daniel`s bmw 335 turbo prosjekt.

Ranger emnet

evo course2

Anbefalte innlegg

tenkte jeg kunne legge ut prosjektet om min bil.

Det er en 325 med rieger gts styling,

kjøpte den av en i mandal, Motoren er gåen på den, så har gått til anskaffafelse av en

3,5l som jeg skal sette turbo på...

jobber som lakkerer så har lagd en syk farge som jeg skal prøve lakkere om 14 dager, så får vi se om det blir det endelige farge valget;) kom gjerne med innspill om farger,styling,felger osv..

mvh Daniel årøy...

*Mercedes 190e 1985mod

*Mercedes 190e 1984mod

*Wolksvagen scirroco med rieger styling 1976mod

*Bmw 318 e30 1988mod

*bmw 320 e30 1987 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi en e30 til:) gleder meg til bilder

skal se om jeg klarer og legge opp bilder i morgen:P hehe hvis ikke trenger jeg hjelp av noen, har ett bilde av den sånn den så ut noen som kan legge det opp for meg?

*Mercedes 190e 1985mod

*Mercedes 190e 1984mod

*Bmw 318 e30 1988mod

*bmw 320 e30 1987 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal se om jeg klarer og legge opp bilder i morgen:P hehe hvis ikke trenger jeg hjelp av noen, har ett bilde av den sånn den så ut noen som kan legge det opp for meg?

bare og send det så skal jeg legge det ut jeg

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg kunne legge ut prosjektet om min bil.

Det er en 325 med rieger gts styling,

kjøpte den av en i mandal, Motoren er gåen på den, så har gått til anskaffafelse av en

3,5l som jeg skal sette turbo på...

jobber som lakkerer så har lagd en syk farge som jeg skal prøve lakkere om 14 dager, så får vi se om det blir det endelige farge valget;) kom gjerne med innspill om farger,styling,felger osv..

mvh Daniel årøy...

Daniel, hva er en syk farge? Det høres ikke bra ut... Har du noen bilder av den Sciroccoen din, det er kule biler det.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt !!! og den ser ikke sånn ut nå.... så legg heller ut biler av hvordan den egentlig ser ut.. ... da ALT er tatt av.. ABSOLUTT alt:P ikke skryt på deg noe av mitt du

Jada, skjønner poenget og takk til deg!

Lykke til med turboprosjekt. Ikke la det forsvinne med bare planene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt !!! og den ser ikke sånn ut nå.... så legg heller ut biler av hvordan den egentlig ser ut.. ... da ALT er tatt av.. ABSOLUTT alt:P ikke skryt på deg noe av mitt du

tenkt om han har kjøpt styling til den da!!!!?

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkt om han har kjøpt styling til den da!!!!?

ja er bare 17:P jobber som lærling på pappas lakkerings verksted, vært mye og holdt på med biler/mopeder, han jeg kjøpte den av mente det er 325. og så har jeg kjøpt styling. og på bilen blir det en lilla farge(ikke blå/hvit). men glemte og skrive her er noen bilder av sånn den så ut;)

men takker for alle i innspill :D

*Mercedes 190e 1985mod

*Mercedes 190e 1984mod

*Bmw 318 e30 1988mod

*bmw 320 e30 1987 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også kunne tenkt meg å sett bilder av den riegerstyla Sciroccoen din! Tøffe biler det:)

ja scirrocoen ble levert til mandal i går:P snakk med dj timhoty, så ordner han bilder;)

*Mercedes 190e 1985mod

*Mercedes 190e 1984mod

*Bmw 318 e30 1988mod

*bmw 320 e30 1987 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider