codegen Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Selger beistet mitt.. skal gå over til noe større :) Elementet som er montert i kassen, er en såkaldt RE XXX12, det er 2006modellen og den er nesten ikke brukt. Grunnen til at jeg skal selge er at jeg holder på med ny bil, nytt prosjekt, og det skal bli noen 15" istand der. litt specs på RE`n: Mounting Depth - 12.75" Mounting Hole Diameter - 11.5" Overall Diameter - 13" Bolt Hole Circle - 12.25" Motor Width -10.5" Motor Depth - 5" Basket Depth - 7.75" Displacement - .24 cu. ft. Weight - 72 lbs. T/S data: Electrical Q Value -Qes: 0.460 Mechanical Q Value -Qms: 3.290 Total Speaker Q Value -Qts: 0.404 Free Air Resonance -Fs: 21.00 Hz Equivalent Compliance -Vas: 74 liters One-Way, Linear Excursion -Xmax: 54 mm Efficiency -SPL 1W/1m: 83.76 dB SPL Effective Piston Area -Sd: 480 cm^2 DC Resistance -Re: 4.2 ohm Nominal Impedance -Znom: Dual 2 ohm Thermal Power Handling -Pe: 2000 W Force Factor -Bl: 18.16 Kassen er konstruert for denne suben, og er på ca. 75l bilder av kasse byggingen: http://www.home.no/stiancodegen/kasse den er relativt kraftig, og veier ganske så bra.. Skal legge ut mere informasjon om dimensjoner på den litt senere. Skambud mottas ikke. Mvh, Stian Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 8000,- for subben med ampen..Det er mitt bud:) Ønsker bilde av ampen og XXX på et og samme bilde også.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Du har PM:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 vil nok ha litt mere om jeg skal selge begge samlet ja... selger helst bare suben, men til rett pris går også ampen.. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 fremdeles til salgs.. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole lukkøye Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 hva er nypris for sub'n a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillemongo Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hei, hadde du ikke solgt subben likevell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 hva er nypris for sub'n a? 6700,- Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hei, hadde du ikke solgt subben likevell? ser ikke sånn ut nei Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aFFekak Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Jo, den er solgt, til meg.. bare det at jeg har vært bortreist noen dager, så har ikke svart på PM.. ;) Siter RE Audio XXX | Hifonics XX Colossus II | Hertz HSK 130 | Alpine CDA-9855R | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 ;p Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg