rennfahrer Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 fant ikke noen video av at han kjører, eller noe informasjon om motoren. den er ihvertfall bygget for å delta i bergcup i tyskland Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Oi!! den var dritfet!! kommer vel ikke langt uten motor.:p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Syke satan.. pent :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Jævlig fet! Men hvor mange har egentlig 56k nå til dags? :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Jævlig fet! Men hvor mange har egentlig 56k nå til dags? :) vet ikke, men tenkte jeg skulle advare for å være hyggelig Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Nice!! Har du en link til hvor du fant bilder/info om denne? Gjør ikke noe om det er på tysk, da oversetter dama ;) Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hvis du hadde høyre klikket på bildene så hadde du fått opp url adressen til bildene dvs siden hvor jeg fant bildene. men her er adressen Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 lurer på hvordan denne stylinga hadde blitt på golfen.... hmmm Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Satan den var ikke bare lite rå heller da, Ja takk!!!:popcorn Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Jada.. En av de to Volkswagen modellene jeg faktisk kunne tenkt meg. Niiiice Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Helt rå bil.. men trur det hadde sett tøffere ut med de andre rocco frontlyktene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 lurer på hvordan denne stylinga hadde blitt på golfen.... hmmm Helt grusom. Fet rocco da! Gjennomført og fin! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vendetta Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Scirocco som gjelder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg