Gravemaskin Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 noen som har Powertec Luftfilter fra b4you? har bestilt dette nå stiv pris, men lover effektøkning og rå lyd. lett å montere? hvor lang tid vil det ca ta før jeg får det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Jeg hadde det på forrige bilen min, vet om flere som har hatt det og er fornøyde. Ble veldig bra lyd på bilen min iallefall. vet ikke hvordan bil du har. enkelt og montere. men kan være greit med en samco slange overgang, gjør det enda lettere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 oki, har bestilt fra brakes.no. de som har overtatt etter b4you.no bestilte et enkelt kit med alt av deler som skulle til for montering av filteret. 1760,- men følgte det med filteradapter når du bestilte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Det tror jeg ikke. ekke sikker jeg. Fant ut at det var mye lettere med den samco greia så bare droppa alt av deler oppi esken. kun filteret og slangen brukte jeg. veldig enkelt og montere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg