88230fk Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Som posten tilsier, hvordan skal stempelringene stå i forhold til hverandre? Noen som vet dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 De to øvre skal være forskjøvet 180 grader i forhold til hverandre.. oljeringen er det skjit samma med. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88230fk Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Javel, så det samme hvor jeg tar utgangspunktet fra altså. Bare det er 180 grader mellom ringene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 120grader mellom de tre ringene! Enkelt og greit.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 spiller det egentlig så stor rolle da?? ringene blir ikke sittene der likevel??! eller? Jeg har hvertfall aldri tatt opp en motor som har hatt ringene 120 grader fra hverandre Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 når det er 3 ringer så er det tommelfinger regel at de ska stå 120 grader i forhold til hverandre! Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 I tillegg skal de forskjellige bestanddelene i oljeskraperingen stå forskjellige steder i forhold til hverandre. Ta f eks en titt på en av JEs installasjonsguider: http://www.jepistons.com/dept/tech/dl/piston_instrc2618.pdf Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.