Hansy Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 http://www.mitsuoka-motor.com/english/lineup/index.html Tro det eller ei,dette bilmerket har veldig få av dere her inne hørt om. Se modellutvalget,billig jaguar,og daihatsuer med rolls front,herlig :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Synes finishen så litt billig ut. Hva er den norske prisen på disse? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 le- seyde ligner jo svakt på excalibur`n jo..... som å lage ei cover låt av kjente band det herre har jeg inntrykk av... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 HAHA; FY faen for en dumstygg bil. Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 zero 1 er ligner på Lotus super 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 le- seyde ligner jo svakt på excalibur`n jo..... som å lage ei cover låt av kjente band det herre har jeg inntrykk av... :) Den ligner på en Nymoderne utgave av Excalibur,blir som å lage en Technoversjon av en av de kjente gamle rocksangene :D Alle bilene de lager er jo nesten slik. Kjøp inn 1000 korenaske biler i forskjellige størrelser,kjøp 1000 Rolls Royce frontkopier,og smelt de sammen til en helt ny,og meget pen bil..YEAH.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Hørt om ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Har 22 bilbrosjyrer (salgsbrosjyrer) på disse. Er for det meste bygget på Nissan-biler. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 skulle gjerne kjørt en kvit le- seyde jeg ja :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Zero1 <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SieRRa-rollercam Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Dette bilmerket hadde vell en konseptbil med i en film som het the wraith (bilfilm ) som kom på 80 tallet en gang ! Tror det er den eneste bilen di har laget som går ann å se på etter min mening da hehe ! Men er vell ikke mange å se langs Norske veier nei ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Hørt om ;) Eirik Virker som du kan ganske masse, så jeg ble ikke overasket over svaret ditt :) Men noen som faktisk vet hvordan disse ligger i pris? Er de bare billige ripp-offs, eller er det faktisk litt klasse? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Dette bilmerket hadde vell en konseptbil med i en film som het the wraith (bilfilm ) som kom på 80 tallet en gang ! Tror det er den eneste bilen di har laget som går ann å se på etter min mening da hehe !Men er vell ikke mange å se langs Norske veier nei ! Den bilen dei brukte i The Wraith var en concept bil ja, men det var en Dodge M4S med en 2,2 liters 4 sylindra Mopar motor med twin turbo, der blei byggd 6 stk av dei, 4 var "dummies" som blei vraket under filmingen, dei 2 siste var "stunt cars" og en av dei er under restaurering/ har blitt restaurert http://www.thewraithcar.com/ Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Så vidt jeg husker er "Jaguaren" byggd på Nissan Primera og har eksistert i snart 10år... Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 var de ikke en sånn zero1 lignende sak han tannlegen på discovery channel bygde? "a racecar is born" tror jeg det het. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg