tjekk Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 var de ikke en sånn zero1 lignende sak han tannlegen på discovery channel bygde? "a racecar is born" tror jeg det het. likt stuk ja, men ikke samme bil nei. han byggde en kit car han. å litt grommere motor en 130 hk Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Virka som noe billig dritt, syntes ikke de var så spesielt pene å se på heller. en le-seyde koster ca 288k, noe jeg aldri ville betalt i allefall Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SieRRa-rollercam Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Den bilen dei brukte i The Wraith var en concept bil ja, men det var en Dodge M4S med en 2,2 liters 4 sylindra Mopar motor med twin turbo, der blei byggd 6 stk av dei, 4 var "dummies" som blei vraket under filmingen, dei 2 siste var "stunt cars" og en av dei er under restaurering/ har blitt restaurert http://www.thewraithcar.com/ Du har rett og jeg tok feil ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg