Gå til innhold

renault 5 GTE 1987mod. MORSOM bil!

Ranger emnet

henrix

Anbefalte innlegg

jeg selger nå go'karten min (stålmusa) denna bilen går utrolig godt! en vanvittig morsom bil! jeg har gjort en del med den. det er INGEN rust, plexiglass bakrute (følger også med helt ny glassrute), trimmet, effektanlegg, greenfilter, EU godkjent, fjernet spoiler på bildene, senket, stivet, ny rally girkasse (kortsteg) fra B&M, 2 sett alu felger. stor stereo kan også følge med! følger også med frontfanger fra en GT turbo og en orginal spoiler! bilen er i veldig god stand!

noen bilder:

DSC04189.jpg

DSC04199.jpg

IMG_2731.jpg

DSC04180.jpg

DSC04173.jpg

IMG_2733.jpg

ring eller send mail/sms/PM hvis det er noe du lurer på.

tlf: 92254191

mail: kristian-henriksen@hotmail.com

VW passat 1.8T 99 mod. stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

den skal inn på EU godkjenning i mai.. men ikke noe problem å få den gjennom! bilen er rustfri:) bremser og alt understell er nytt.

det sitter B18F motor i den. ifølge han som bygde den så er det 160 hester i den, men ta det med en klype salt! det er 95 i den orginalt, men det sitter på grenrør, effektanlegg, greenkit osv osv. så HVERTFALL 120hk. bilen er i topp stand! bare å kjøre! er et lite hull i det ene eksosrøret.

prisen: 10000 uten stereo..

nærmere go kart kommer du ikke! bilen er utrolig stiv og fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"stor stereo kan medfølge mot pristillegg" er vel den mest brukte linja i verden når annlegget ikke er noe man vil ha med videre! :) Morsomt med Renault 5, og de går godt pga lav vekt. Dersom du sparer oss for "hehe" i starten av en setning som egentlig skal være alvorlig kan det hende noen tar deg på alvor og kjøper bilen.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det første.. sorry for alle hehe'ne (gammel og dårlig vane. skal skjerpe meg der) stor stereo. den stereoen er stor for den bilen.. altså hvis man ikke vil ha den med så for all del da er det bare å kjøpe bilen uten da.. er ikke verre enn det.. jeg VIL ha den stereoen sjøl. men hvis den persoen som er intressert i å kjøpe bilen gjerne vil ha den med så kan han få det mot pristillegg. er ikke så ille det er det a? det er den eneste stereoen jeg har så hadde vært greit å ha med den til neste bil:) så når det er sagt håper jeg noen tar meg på alvor å kjøper bilen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider