AstraG Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Fikk telefon fra en kompis i 17.00 tiden idag, med spørsmål om jeg kunne komme å taue han laus. Han hadde kjørt seg fast med sin Volvo 740 rett utenfor lagnes rør:P Jeg kom nedover med opeln for å prøve å taue han, men hadde ikke kjangs:P Han sat BOM fast! Rett før jeg prøvde å slepe, stoppet jeg en kar med hjullaster som holdt på å brøyte. Spurte han om han kunne brøyte litt rundt oss, eller eventuellt taue han løs, men nei. Svaret jeg fikk var "Jeg brøyter ikker der!", så slamra han igjen døra. Etter flere mislykkede forsøk på å få han løs, kom samme kisn med lasteren å brøytet rundt oss! Selfølgelig ble bare saken verre da han skavlet meg inne slik at jeg ikke kom meg løs! Vi fikk selvfølgelig han til å taue oss laus (for free) til slutt ;) 740`en: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Hmm.. Vanskelige folk dere har med å gjøre der oppe, hører jeg..? :p Brøyter dere inne å greier.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Heheheheheheh :klovn: Gleder meg til jeg skal på jobb i morgen tidlig og må ut å lete etter bilen..... Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Hehe:P Spesiellt etter brøyter`n har vært å brøyta den inne! Må måke den ut hver j.... gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Derfor jeg hater vinteren,jævla drittsnø som bare er i veien.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 hehhe, så jo meget komfortabelt ut det der. Jævlig med snø i hamna også, godt man har en firtrekk i disse dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Dæven førr en kuk han brøytekisen va da! Mye teite folk rundtomkring... Å det har snødd noe sinnsykt denne helga, jeg har måtte måke utallige ganger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Er så glad vi bare har snø 2 dager om gangen her nede, hadde snø før helga, men nå er det regn og 6-7 grader:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Vel...Uanset hvor mye det måtte snø, foretrekker jeg snø framfor regn på vinteren :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Huff, folk som han skulle ikke hatt lov til og brøyte. Man kan jo faen ikke ha noe mellom øra når man gjør slikt. Har blitt brøyta inne selv en gang, og det ble forsikringssak av det. Bra at han tok til fornuft og trakk dere løs da :) Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Huff, folk som han skulle ikke hatt lov til og brøyte. Man kan jo faen ikke ha noe mellom øra når man gjør slikt. Har blitt brøyta inne selv en gang, og det ble forsikringssak av det. Bra at han tok til fornuft og trakk dere løs da :) Egentlig skulle jeg ønske han tok fronten på bilen min! Har en litenskade på høyre side fremme:P Men han var ikke langt unna, maks 10 cm med skjæret... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Mange hjullasterførere tror de eier verden. Spesielt når det har snedd slik som det har gjort i helga. De er en egen rase.... Kom på jobb i morges, og da var firmabilen måkket ned. Var snø til taket på venstresida. Snakker om en Caravelle her. 2 meter høy bil. Døra på passasjersida var selvfølgelig frosen, så jeg måtte stå på taket og måke meg ned, så jeg fikk opp døra. Var sånn passe negativ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg