Gå til innhold

Nedbrøytet på lagnes i Tromsø

Ranger emnet

AstraG

Anbefalte innlegg

Fikk telefon fra en kompis i 17.00 tiden idag, med spørsmål om jeg kunne komme å taue han laus.

Han hadde kjørt seg fast med sin Volvo 740 rett utenfor lagnes rør:P

Jeg kom nedover med opeln for å prøve å taue han, men hadde ikke kjangs:P Han sat BOM fast! Rett før jeg prøvde å slepe, stoppet jeg en kar med hjullaster som holdt på å brøyte. Spurte han om han kunne brøyte litt rundt oss, eller eventuellt taue han løs, men nei. Svaret jeg fikk var "Jeg brøyter ikker der!", så slamra han igjen døra.

Etter flere mislykkede forsøk på å få han løs, kom samme kisn med lasteren å brøytet rundt oss! Selfølgelig ble bare saken verre da han skavlet meg inne slik at jeg ikke kom meg løs!

DSC00295.JPG

DSC00296.JPG

Vi fikk selvfølgelig han til å taue oss laus (for free) til slutt ;)

740`en:

DSC00297.JPG

DSC00298.JPG

DSC00299.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, folk som han skulle ikke hatt lov til og brøyte. Man kan jo faen ikke ha noe mellom øra når man gjør slikt. Har blitt brøyta inne selv en gang, og det ble forsikringssak av det. Bra at han tok til fornuft og trakk dere løs da :)

Ford Mondeo Mistral 1.8i

Mazda 929 2.2i SPIKER

Motorhispania RX 50ccm SOLGT

http://www.skittau.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, folk som han skulle ikke hatt lov til og brøyte. Man kan jo faen ikke ha noe mellom øra når man gjør slikt. Har blitt brøyta inne selv en gang, og det ble forsikringssak av det. Bra at han tok til fornuft og trakk dere løs da :)

Egentlig skulle jeg ønske han tok fronten på bilen min!

Har en litenskade på høyre side fremme:P

Men han var ikke langt unna, maks 10 cm med skjæret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange hjullasterførere tror de eier verden. Spesielt når det har snedd slik som det har gjort i helga.

De er en egen rase....

Kom på jobb i morges, og da var firmabilen måkket ned. Var snø til taket på venstresida. Snakker om en Caravelle her. 2 meter høy bil.

Døra på passasjersida var selvfølgelig frosen, så jeg måtte stå på taket og måke meg ned, så jeg fikk opp døra.

Var sånn passe negativ.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider