kremt Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Noen som vet av denne bilen eller personene som var involvert? Alltid leit at noen blir skadet eller omkommer :( :( http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=165624 Ser ut som den grønne bilen midt i bildet er en BMW E39? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Ser ut som en open vectra fra 96+. Meget leit at slikt skal sje. Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Så det når jeg kom hjem fra Eidsvoll, må ha skjedd rett etter jeg kjørt der. Da var det ikke spesielt glatt i alle fall, skjønt køen gikk i 60-70 og jeg kjørte i 80+ i forbikjøringsfeltet uten noen problemer...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Den grønne bilen er en 5 serie, uten tvil. Ser ut som e39 når du ser på baken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Trenkte på den andre :P BMW er jo lett og se :P Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Den andre en er Audi av nyere modell (med den nye grillen). Så et bilde tidligere i dag, tatt forfra mot den andre bilen, i en eller annen nettavis.....men om det er en A4 eller A6 veit jeg dog ikke. pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stubb Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Hadde rest teori på Strømmen med han som har omkommet, kjedelig når sånt skjer Siter * Subaru Impreza WRX STI -Volvo 240 Turbo prosjekt -Ford Fiesta Sport 01 -Volvo 850 R -Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Det er triste greier dette ja :( Men kommer jo som en konsekvens av at folk ikke tar hensyn til vei og føreforhold da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 I grunn kan jeg ikke skjønne hvordan de klarte å mestre dette! Ikke var det glatt og ikke var det sporete i det heletatt! Folk skulle faen meg hatt bil på skinner her til lands for å kjøre bil klarer dem faen ikke!! Noen som har sett de fine autoverna vi har fra Jessheim nord og til du passerer høybråten? den wayer faenskapen? lol! er jo omtrent ikke EN rett stolpe igjen. den har blir skamkjørt godt siden første snøfallet§ Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 noen gang hørt om respekt for de døde sugekopp? det finnes alltid to sider av en sak.. synes det er leit å lese at folk skriver sånn.. fordi det er ikke alltid idiotiske feil som er grunnen til en ulykke.. Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg