mazda_dude Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 jeg bare lurer på hva tenningsrekkefølla er på en 2,0s? Siter opel ascona b 2.0s 4d bygges om til bilcrossbil honda sfx suzuki rmx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 1-3-4-2 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda_dude Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 det veit jeg men jeg lurer på hvem a høla på fordelerlokk som skal på hvem plugg Siter opel ascona b 2.0s 4d bygges om til bilcrossbil honda sfx suzuki rmx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 kommer nå ann på om motorn står på 0, og om du har satt fordelern i riktig. vanlig å sette den 180* feil Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda_dude Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 det kan jeg ikke ha hjort den starter men du hører at det er feil med tenning smeller i påtta ågreier..jeg trur det er bare bytte over to pluggledninger men veit ikke hvem hadde vært greit og vetta det før jeg gjør no annet... Siter opel ascona b 2.0s 4d bygges om til bilcrossbil honda sfx suzuki rmx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 stopp motorn, og sett den på "null" dvs, kula på svinghjulet skal treffe den pila. så tar du av fordelerlokket og ser etter hvem "utgang" på lokket rotorn peker mot, eventuelt er den rett før den peker mot. dette er da 1, neste er 3, så 4, så 2 Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda_dude Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 okey får prøve det... Siter opel ascona b 2.0s 4d bygges om til bilcrossbil honda sfx suzuki rmx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 mazda dude.. kjører du for kna eiker du også ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda_dude Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 ja skal i vertfall.. Siter opel ascona b 2.0s 4d bygges om til bilcrossbil honda sfx suzuki rmx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 okei.. skal kjøre i junior?? om det så kan det jo bli oss to i samma heat på klubbløpet og begge to i 4dørs ascona:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda_dude Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 ja hadde vert kult det..bortsett ifra du har volvo power da.. veit du om mann må kjøre debutant 3løp???har hørt no om det.. Siter opel ascona b 2.0s 4d bygges om til bilcrossbil honda sfx suzuki rmx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hehe du kan jo gå på ''vinterløp'' på bilcrossforumet å lese så finner du ut at om jeg har volvo eller ikke så kan det gå dårlig... kjørte jo med herpa gasser i helgen... var du å så på? man burde i hvertfall kjøre debutant, jeg kjører det nå... slipper å miste bilen, og man får litt trening uten noe stort press på hvilken plass man får osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg