volvo850_BSR Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Nå begynner det endelig å nærme seg til Gatebiltreffene, og jeg gleder meg som en unge!! Klarer nesten ikke å vente;-) fete biler, babes og party en hel helg!! Kan man ønske seg no mer? Noen flere som gleder seg? :disco Siter -1994 Volvo 850 T5 290 hk -1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v -1988 Honda Crx -Volvo 440 1.7 -Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 skal opp for første gang å kikke så det blir nok kos :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel t Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Hadde det bare vært et arrangement der de kjørte gate registrerte biler så hadde det nok vært fett det... Er jo bare super biler der nå, ikke mange av den vanlige mannen i gata som får kjøre der mer nei..... Siter opel omega 94mod. opel manta 82 mod.selges!!!!! ktm 525 exc 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azt Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Hadde det bare vært et arrangement der de kjørte gate registrerte biler så hadde det nok vært fett det... Er jo bare super biler der nå, ikke mange av den vanlige mannen i gata som får kjøre der mer nei..... nei, dem får heller kalle det prøveskilt-bil. er vel ikke halvparten som er gateregistrert engang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 må si GATEBIL har blitt mer et tilskuer treff, for folk som vil se heftige biler på bane, drikke og se på babes... Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hehe. ja melke "penge" maskinen sesongen er snart i gang igjen ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badon Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Gatebil er så jævlig digg.. Gleder meg no jævlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Alle veit vel etterhvert hva Gatebil er og hva som skjer så da er det vel valgfritt å reise å se på eller? ;) Jeg reiser til Gatebil på grunn av hva Gatebil er. Eller ikke absolutt alt men jeg reiser der for å se på fete biler uavhengig om dem har hvite skilt eller ei. Å se så masse gromme biler i fri utfoldelse funker for meg det :) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel t Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Burde het banebil det der :P Siter opel omega 94mod. opel manta 82 mod.selges!!!!! ktm 525 exc 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 samma det vel. storkoser meg på gatebil jeg. tusle rundt, prate med kjentfolk, titte på masse fint, mye spenstig kjøring. er jo MASSER av andre banetreff for den som vil kjøre selv eller se virkelige registrerte gatebiler kjøre og ikke betale en mill for det. gatebil har funnet noe å tjene penger på og de gjør det jævelig bra! Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Gleder meg til sesongen, håper på en enda bedre sesong en i fjor. Nå er det jo også i sverige. Og dere som ikke liker gatebil: hold dere hjemme og heng på shell..:thanks Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audilicious. Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 godt sagt.. hehe bar det blir digg vær, da er dt aller best... var så stusselig å vandre til knæra med søle på våler banen i pøs regn.. mulig babesa blir seenes bedre ut etter å ha bada i søla, ikke veit jeg, men synes det er mye dårlige babes ute å går om dagen... Siter Audi A3 1,8t http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157495 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|RockFordFosGate| Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Hvilken dato er treffene i år? Tenker mest på Rudskogen i juli og september. Siter Bil kommer etterhvert.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Gatebil Festival, Våler - 10.-13. Mai (tors-Søn) Gatebil Festival, Mantorp - 29.-1. Juli (fre-Søn) Gatebil Festival, Rudskogen - 12.-15. Juli (tors-søn) Gatebil OnTour, Kristiansand - 18. August (Lør) Gatebil Festival, Rudskogen - 7.-9. September (fre-søn) Gatebil Messe, Lillestrøm - Ikke fastsatt. "Gatebil tar forbehold om at listen kan endres underveis" Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|RockFordFosGate| Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Supert, takk skal du ha. Typisk at rotasjonen ikke fitter mer enn Rudskogen i Juli. Frister mer i september. Men men, jobb er jobb. Siter Bil kommer etterhvert.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg