505v6 Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Hei! Bare lurer på hva slags materiale som er fint å bruke til å maskere\lage dekaler i for sandblåsing. Bør være lett å kutte i mtp å skjære ut bokstaver ol. Tanken er å sandblåse glass og aluminium... Kom med forslag:) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Dra på et reklamebyrå å få utskjært mal til det du skal ha så bruker du heller glassblåsing. Jeg har også brukt vanlig isolasjonsteip og maskeringstape med stort hell. Å det var ved blåsing i rustfritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Jeg ville ha kontaktet noen med en folieskjærer, f.eks meg selv eller tor steinar kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 jeg jobber som industromaler/sandblåser, og vi bruker alltid sølvteip(gaffateip) når vi maskerer, og hvis du skal sandblåse med lite trykk så holder det med 1 eller 2 lag med den teipen, men vi bruker som oftet 3 lag for vi bruker som oftest stargrit(sandtype) og 9 bar trykk for vi sandblåser tunge industrideler til oljebransjen. men til slik sandblåsing som du snakker omm, så holder det me maks 2 lag med tape. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 gaffa teip faktisk:) det er jo genialt...og billig!! Tusen takk for tipset!!! :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Bekrefter den ja. Gaffa tape er tingen Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Virkelig bilstereorelatert du... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Alldeles ikke umulig å bruke glass og aluminium i en bilstereoinstallasjon ;) Men man kunne muligens fått kjappere/mer svar i lakk og karrosseri-forumet, selv om han fikk svar her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg