Gå til innhold

VW bobl 1303s 1973mod vurderes solgt

Ranger emnet

ghost7

Anbefalte innlegg

Hei,

sida eg har litt uforutsette utgifter så vurderer eg å selge 1303sen.

Km stand er ukjent men tipper den til å vere 140k km.

Bobla er bredda med glassfiber foran og bak, med ATS felger (7 foran 205 og 9 bak 225)det er splitter nye

Toyo proxies T1R dekk på den kjøpt i sommar. Felgene har fått polert kanten , men trenger ein omgang med lakk (der det svarte er) for å vere fine.

Bilen har fått behandla bunnplata med tectyl brukte vel over ei veke på vasking og maling.

den har nesten ferdi custom dørplater (og litt custom dash).

El vinduer, fjernstyrt sentrallås.

girkassen er blitt overhalt, bytta ut 4 gir som var gåent og nytt sett med pakninger

motor er delvis overhalt. Sylindre og topper må settes på pluss litt anna. både girkasse og motor må settes inn.

Det er ein vanlig 1303s girkasse som er slipt til av forrige eiger til å kunne romme ein T4 1.8 liters motor.

Den er komplett med doble Dellorto 40mm gassere (mangler ein del pakninger) og komplett porsche kjøling med glassfiberhus.

Det er koni dempere bak og den er senka(goskjent).

Det er takluke som er ettermontert trur eg. det litt rust rundt sveisingen der (kun bobler enda).

det er lite grann rust i tak området men elles er den fri for rust. innvendig er den blitt renska og lakkert med svart maling og ryddig og fin. det følger med eit heilt nytt teppesett (grått).

taktrekke trenger ein vask og det gjenstår litt arbeid her og der.

Bilen er godkjent senka og bredda med dekka, godkjent effekt auke til 100hk (bremsa til 120 har papirer på begge frå 1987)

eg er tredje eiger. Full historikk kan vel skaffes.

Bilen hadde stått i 5 år når eg hadde kjøpt den og har stått i no over 2.5 år. den er ikkje blitt vinterkøyrd i eige til forrige eiger

(var trule snakk om 12 år? usikker) og ikkje blitt køyrd med meir enn 500m mens eg har hatt den.

Det er eigentle bolt on og fininnstilling for å få den til å gå, men ikkje tid att med studier og jobb.

Åja, bilen trenger sårt ny lakk og venstre ruta framme (den lille) er blitt brekt/bøygt ut av ein jævla kuk som har stjelt cdspelar.

så det er vel ein mangel som må rettes. bildene er frå i sommar og motor er ikkje inne i bilen no!men slik ser den ferdig montert ut da...

og sånn eigentle så brenner hjertet mitt for Integralen min

eg tar imot bud og den selges til den med eit bra bud.

bilen befinner seg i Trondheim(Klett) i garasje og kan besiktes etter avtale

André

404 55 133

ahaudero@gmail.com

DSCN0777.JPG

DSCN0779.JPG

DSCN0780.JPG

DSCN0781.JPG

DSCN0782.JPG

DSCN0783.JPG

DSCN0785.JPG

DSCN0786.JPG

DSCN0787.JPG

DSCN0788.JPG

DSCN0789.JPG

DSCN0791.JPG

Dscn0001.jpg

Dscn0003.jpg

Dscn0004.jpg

Dscn0005.jpg

Dscn0006.jpg

Dscn0007.jpg

Dscn0009.jpg

\___\____________/___/

[OO]\_____Y_____/[OO]

\===\__|__|__|__/===/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg hadde håpt på rundt 18 000kr... men er nok markedet som bestemmer. er heller ikkje desperat(enda i alle fall) for å selge den. denne bilen med litt arbeid og ny lakk er lett verdt 50 000kr med slik gjennoføring som eg har hatt hittil.. og då er det jo kun snakk om å legge i kanskje 10 000kr....

\___\____________/___/

[OO]\_____Y_____/[OO]

\===\__|__|__|__/===/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...