ghost7 Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Hei, sida eg har litt uforutsette utgifter så vurderer eg å selge 1303sen. Km stand er ukjent men tipper den til å vere 140k km. Bobla er bredda med glassfiber foran og bak, med ATS felger (7 foran 205 og 9 bak 225)det er splitter nye Toyo proxies T1R dekk på den kjøpt i sommar. Felgene har fått polert kanten , men trenger ein omgang med lakk (der det svarte er) for å vere fine. Bilen har fått behandla bunnplata med tectyl brukte vel over ei veke på vasking og maling. den har nesten ferdi custom dørplater (og litt custom dash). El vinduer, fjernstyrt sentrallås. girkassen er blitt overhalt, bytta ut 4 gir som var gåent og nytt sett med pakninger motor er delvis overhalt. Sylindre og topper må settes på pluss litt anna. både girkasse og motor må settes inn. Det er ein vanlig 1303s girkasse som er slipt til av forrige eiger til å kunne romme ein T4 1.8 liters motor. Den er komplett med doble Dellorto 40mm gassere (mangler ein del pakninger) og komplett porsche kjøling med glassfiberhus. Det er koni dempere bak og den er senka(goskjent). Det er takluke som er ettermontert trur eg. det litt rust rundt sveisingen der (kun bobler enda). det er lite grann rust i tak området men elles er den fri for rust. innvendig er den blitt renska og lakkert med svart maling og ryddig og fin. det følger med eit heilt nytt teppesett (grått). taktrekke trenger ein vask og det gjenstår litt arbeid her og der. Bilen er godkjent senka og bredda med dekka, godkjent effekt auke til 100hk (bremsa til 120 har papirer på begge frå 1987) eg er tredje eiger. Full historikk kan vel skaffes. Bilen hadde stått i 5 år når eg hadde kjøpt den og har stått i no over 2.5 år. den er ikkje blitt vinterkøyrd i eige til forrige eiger (var trule snakk om 12 år? usikker) og ikkje blitt køyrd med meir enn 500m mens eg har hatt den. Det er eigentle bolt on og fininnstilling for å få den til å gå, men ikkje tid att med studier og jobb. Åja, bilen trenger sårt ny lakk og venstre ruta framme (den lille) er blitt brekt/bøygt ut av ein jævla kuk som har stjelt cdspelar. så det er vel ein mangel som må rettes. bildene er frå i sommar og motor er ikkje inne i bilen no!men slik ser den ferdig montert ut da... og sånn eigentle så brenner hjertet mitt for Integralen min eg tar imot bud og den selges til den med eit bra bud. bilen befinner seg i Trondheim(Klett) i garasje og kan besiktes etter avtale André 404 55 133 ahaudero@gmail.com Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SieRRa-rollercam Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Hei ! Hadde du noe slikt som et utgangspunkt i pris ? Kan jo by 5000kr hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 eg hadde håpt på rundt 18 000kr... men er nok markedet som bestemmer. er heller ikkje desperat(enda i alle fall) for å selge den. denne bilen med litt arbeid og ny lakk er lett verdt 50 000kr med slik gjennoføring som eg har hatt hittil.. og då er det jo kun snakk om å legge i kanskje 10 000kr.... Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 blir fort mye penger når man må lakke.. Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 blir fort mye penger når man må lakke.. vennligst begrunn, har du plass å lakkboks så er det bare lakken som koster :) fet tralle btw Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 begrunnelse: lakken koster masse. jeg ha rikke lakkboks eller slikt! Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 fått bud på 15 000kr. Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 kjøper har trekt seg fordi han ikkje kan hente den før om to veker. så eg tar imot bud igjen. godtar bud under 15, men ingen skambud. bilen er absolutt eit kupp! Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FEARme Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 så den er ikke kjørbar som den står nå? Siter no kann du lur :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Nei, den er trillbar. bildene er ifrå sommar. motor og girkasse er tatt ut og må settes saman og inn for å få den til å gå... Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg