Gå til innhold

Alternativ til aldersgrense på forumet ?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Og det er ikke galt å spørre om dumme ting, men å skrive dumme ting man mener er rett, blir for dumt!

Det skulle vært forbudt å dele sine meninger på et forum, altså?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal nesten vedde bilen på at det finnes drøssevis av folk under 18 her inne, som kan 10 ganger mere bil enn deg!

Detta er ikke jeg med på, ytringsfrihet er det som gjelder i landet, skal jo ikke sperre folk ute pga hva de veit etc.

Men ja, det er en det latterlige og useriøse svar her, men, det er ikke bare de "unge" som kommer med det, beste tipset jeg kan gi deg, IKKE BRY DEG!

Må du svare, så svar det du kan, og gi f i de latterlige svarene noen kommer med.

Jeg feks, kan ikke en dritt, men har lært litt den tiden jeg har vært her inne!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er bedre at vi rapporterer innlegg som er mer eller mindre en form for mobbing av trådstarters innlegg (dette på generellt grunnlag).

Sett at noen nykomlinger spør om hva 2,0l betyr og får dette til svar: "du er grønn du. om du ikke vet det at det er motorens størrelse, så burde du vel strengt tatt bare ryke å reise..." Ville det ikke da være fornuftig å rapportere til Moderatorer eller administratorer slik at den som her legger inn et totalt useriøst svar får seg en ripe, og om dette gjentar seg så vil de evt bli utestengt som "straff".

Det jeg ønsker meg er at om det kommer newbie's inn som overhodet ikke har peiling, så skal de ikke bli "mobbet" ut av den håndfullen her inne som ikke takler de stakkars uvitende. Jeg ønsker seriøsitet og mulighet for å hjelpe de nye slik at de kan lære.

Jeg ønsker å være med å bidra til at de som e "grønne" når de kommer hit skal få en mulighet til å lære fra oss med erfaring og kunnskap, og vi bør være villige til å hjelpe de ,uansett hvilke kunnskaper den eventuelle trådstarter måtte ha.

Jeg vet at det er flere her inne på de forumene jeg holder meg til som takker oss fordi de har lært så mye på den tiden de har vært på forumet, og derfor har tilegnet seg informasjon som kan være til nytte om noe skjer med bilen og de derfor får det svaret de forventer og ikke uthenging.

Dette er nok min mening, men den har med seriøsitet å gjøre da beste måten å være seriøs på er å svare skikkelig .

ha en fin dag da:hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er bedre at vi rapporterer innlegg som er mer eller mindre en form for mobbing av trådstarters innlegg (dette på generellt grunnlag).

Sett at noen nykomlinger spør om hva 2,0l betyr og får dette til svar: "du er grønn du. om du ikke vet det at det er motorens størrelse, så burde du vel strengt tatt bare ryke å reise..." Ville det ikke da være fornuftig å rapportere til Moderatorer eller administratorer slik at den som her legger inn et totalt useriøst svar får seg en ripe, og om dette gjentar seg så vil de evt bli utestengt som "straff".

Det jeg ønsker meg er at om det kommer newbie's inn som overhodet ikke har peiling, så skal de ikke bli "mobbet" ut av den håndfullen her inne som ikke takler de stakkars uvitende. Jeg ønsker seriøsitet og mulighet for å hjelpe de nye slik at de kan lære.

Jeg ønsker å være med å bidra til at de som e "grønne" når de kommer hit skal få en mulighet til å lære fra oss med erfaring og kunnskap, og vi bør være villige til å hjelpe de ,uansett hvilke kunnskaper den eventuelle trådstarter måtte ha.

Jeg vet at det er flere her inne på de forumene jeg holder meg til som takker oss fordi de har lært så mye på den tiden de har vært på forumet, og derfor har tilegnet seg informasjon som kan være til nytte om noe skjer med bilen og de derfor får det svaret de forventer og ikke uthenging.

Dette er nok min mening, men den har med seriøsitet å gjøre da beste måten å være seriøs på er å svare skikkelig .

Meget bra sagt, er helt enig med deg.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men, er det ikkje da moderatorene skal ta ansvar?

Det er da du å æ, mæ å dæ skal trykke på report.gif slik at vi moderaterna kan følge opp. :)

Jeg gidder ikke (les: rekker ikke) lese alle innlegg hver dag. Noen skriver knapt ti innlegg på et år, mens visse andre produserer så mye som ti innlegg om dagen.

Takk til Børge V940R6 og dere andre med fornuftige kommentarer i tråden. :thanks

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mye av dette kommer av at folk generelt inne på forumet her er utrolig dårlige til å bruke søkefunksjonen. Et godt eksempel på det er sprøsmål ang dump på G60..............

Kan moderatorer stenge tråder som man lett får svar på i faq/søk?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan moderatorer stenge tråder som man lett får svar på i faq/søk?

Da skriver du bare: Bruk søkefunksjonen, dette har vert oppe før.

Ved teite og provoserende innlegg som:"Volvo suger" "Å dum går det ann å bli" "Heregud, detta veit jo alle" osv,

er det bare å trykke report.gifmed en gang å bli kvitt dritten.

Opel Combo B 1,8 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider