MsRacing Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Som topic sier.. korsen bila går de på Tynset.. Tråden blir sikkert sletta men ka va arti å se :D Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Gamle Ventoen min skal gå der et sted... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 går da hvertfall, eller gikk en seat stereo bil der, mener det var med a3 turbo motor også. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Fido sin Seat, ja. ;) http://www.maxpower.no/page/687 Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Går mye bra og fine biler På Tynset og omegn da. Ikke at jeg har no særlig bilder men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Går mye bra og fine biler På Tynset og omegn da. Ikke at jeg har no særlig bilder men. Mye forskjellige motoriserte kjøretøy oppå der, men er en delt gromt... Bilstereo-gutta oppå der har jo noen kurrante biler da, i tillegg gikk det noen trimma Audi`er når j gikk på skole der... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Har gått endel gromt oppå der gjennom tidene ja... :) Var noen vasse Golf'er og Audi'er innom hoobyverkstedet Fido og j hadde oppå der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg