Ericzn Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Mornings, hvor finner man eksosanlegg til mondeo? lurte på det doble som ble levert originalt eller evt. noe annet fett (bakpotter) som ikke er altfor dyrt. Siter 79' Chevy Caprice Coupe 5,7 87' Chevy Suburban 6.2d x: 98' Mondeo 1.8i stv. x. 84' MB 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Simons du tenker på? Sjekk på Bilxtra :) De har, der bestillte jeg iallefall mitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stratoc Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 http://www.xtremecar.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stratoc Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Simons du tenker på? Sjekk på Bilxtra :) De har, der bestillte jeg iallefall mitt! hva betalte du på bilxtra? og hvilken størrelse er det på eksosanlegget du bestilte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ericzn Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Det doble på xtremecar.no og bilxtra er kun til sedan/coupe. hva er forskjellen på eksosanlegget på stasjonsvogn og de andre egentlig? Har noen her en mkII stasjonsvogn med dobbelt anlegg? Siter 79' Chevy Caprice Coupe 5,7 87' Chevy Suburban 6.2d x: 98' Mondeo 1.8i stv. x. 84' MB 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hva betalte du på bilxtra? og hvilken størrelse er det på eksosanlegget du bestilte? Betalte 3745 på bilxtra på åssiden. Jeg kunne bare bestille et anlegg, men jeg målte størrelsen på noen av røra, og virka som de var enten 2,5 eller 3. Utblåset målte jeg til 3 toms iallefall.. Jeg bestillte med doble bakstusser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Jeg kjøpte mitt med dobbel utblås hos http://www.xtremecar.no. Hva selv og henta det der, seriøse folk det. Med hente rabbat kom det på litt under 3000kr... En på fastford.no har vist satt ett sånnt anlegg på stasjonsvogna si. Han prata om at det bare var og forlenga et rør litt... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Er det mye arbeid og bygge seg selv ? :P Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Er det mye arbeid og bygge seg selv ? :P Nei....ikke vist du går og plukker simosn rørdeler på torshov eller no sånnt. Men jeg gjorde dette på den første bilen min, og med potte, rørdeler, klemmer og oppheng kom det på rundt 1800kr. Det er jo mye med tanke på at man kan få et mye bedre anlegge for bare en 1000 mer.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg