Gå til innhold

B6304 - forbruk?

Ranger emnet


Morgis

Anbefalte innlegg

sier vel kanskje mest om kjøringen:driving

etter hva jeg har forstått så er du vel av den mere aktive på høyrefoten?

 

 

Vel,det er vel noe som heter fartsgrenser.Og jeg er ikke en sinke nei.hehe¨

 

Uansett,jeg kjørte fint også for å måle og,men like skuffet.

 

Det samme sier en bekjent med samma motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På langkjør har jeg klart 0.8l/mil, men ved bykjøring, eller kjøring med henger e.l går det suppe. Kjørte i sommer 120mil på 1.4-1.5l/mil da jeg dro henger.

Brukte bilen til å kjøre på skolen og til småkjøring i by en liten periode, lå da på 3.1l/mil.

 

Så det koster mer enn det smaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt imponert over dere altså.. for det meste min har brukt med defekt lambada-sensor er 1,6... og det atpåtil montert i den gamle 745en min med manglende speedometersignal og uten at den gikk i høyeste gir...

og montert i 940 som alt er riktig koblet i så er den ikke over 1,2 på bykjøring. ved kjøring der den overhodet ikke blir varm så er det en annen sak, da snakker vi 2 liter+, men så har jeg 4 mil hver vei til jobb også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt imponert over dere altså.. for det meste min har brukt med defekt lambada-sensor er 1,6... og det atpåtil montert i den gamle 745en min med manglende speedometersignal og uten at den gikk i høyeste gir...

og montert i 940 som alt er riktig koblet i så er den ikke over 1,2 på bykjøring. ved kjøring der den overhodet ikke blir varm så er det en annen sak, da snakker vi 2 liter+, men så har jeg 4 mil hver vei til jobb også da..

 

 

vel,rart at du er den eneste som mener noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt bilen kjørbar lenge nok til å vite hvor mye den bruker men det lille jeg kjørte med bilen var dyrt nok

 

97mod B6304S

 

Men automatkassa har en feil med kjøreprogramma så er godt mulig forbruke vil bli bedre når den er i orden igjen og ta en service på motoren...som for eks.

 

Bytte alle tennings deler og luftfilter osv.

 

Du kjøper ikke en slik bil for å ha en billig bruksbil:p

 

Koster å vere kar;)

1997 Volvo 960 T6R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår