TypeC Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Rydder litt om dagen så har div. som ligger i veien som jeg ikke har bruk for som jeg tenkte å selge. Blir oppdatert om jeg finner noe mer. Til Kadett E - GSI framstoler selges 200kr gråe, litt slitt førerstol, ikke hull, men side støttene er litt slappe. SENDES IKKE. Passasjerstol Førerstol - Nesten ny bakpotte til CC 1,6 passer muligens flere modeller/motorer også. BUD - GSI baklykter, hele og pene 350kr Bilde - Orginale Baklykter, hele og pene 150kr Bilde - Frontlamper (se bilde) pr.stk 350kr Bilde1 Bilde2 - GSI lcd instrument, har ingen anelse om tilstand, har heller ikke giver til kassa, selges 100kr. Bilde1 Bilde2 - GSI bakfanger, svart, liten bit borte på list helt nedersts, kan ordne bilde 300kr. Ser helst at den hentes om noen vil ha den. Til Rekord E - Sentrallåsmotorer fra en Rekord '86 BILDE BUD? - Girkasse travers til 5trinns 200kr Til Manta/Ascona B - Sparco stabstag i alu. Passer kun CIH motorer BILDE Selges hbo 600kr. Har også noe til andre bilmerker. Til Nissan Sunny 90mod el no. - Blinklys og speil BildeBlinklys 400,- Speilene på bildet er solgt. Universal antenne (Hirscmann) Se bilder. - 915mm lang pisk. motorisert. Bilde1 Bilde2 BUD Til VW Passet stv 87mod. - Helt ny baklykt venstre side BILDE BUD ALLE PRISER/BUD ER + FRAKT! Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 bump Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg