Gå til innhold

Skal ha VAKKER lyd! Trenger tips fra dere pro`es! :)

Ranger emnet

Magnalf

Anbefalte innlegg

Hei.Det du kan begynne med er disse to.

http://www.audio-art.no

http://www.autod.no

Men vakker lyd i bil.Hold igjen beløpet til du har fått ett inntrykk på hva det vil si.Jeg kunne for eksempel si deg att da MÅ du gå for Focal og Audison.Men det vil jeg ikke,fordi du kanskje ikke liker det jeg liker.Selv har jeg bestillt

Focal Be 7N Active 3-veis til Golfen,regnet som ett av de beste på markedet.MEN den uttalelsen tar jeg med MEGET KLYPE SALT.Derfor ber jeg deg å ta en prat med overnevnte.

Per....

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk for svar! 8)

Men siden jeg ikke skal drive høyttalerne via forsterker, er det noe spesielt jeg burde se etter da? Som f.eks en høyttaler med høy følsomhet eller som er lett å drive? Har ikke peiling på dette men mener å ha hørt det.

Hvis dette er tilfelle, hvilke høyttalere har dette? Så at installbay.no skrev at Hertz var godt egnet direkte fra CD-spiller

Hvis det hjelper noe så er forresten spilleren relativt god spiller som kosta meg skjorta i fjor hehe, Pioneer 8600MP Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pioneer har mye for enhver smak, men du må nok opp på TS-C serien for å matche Kappa Perfect osv, og dette er jo ett sett som ligger i samme prisklasse også... Så har ingen problemer med å anbefale f.eks TS-C171PRS settet..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var TS-C serien du hørte på skulle jeg likt å visst under hvilke omstendigheter du hørte på denne.

Demorom, bil, med eller uten forsterker osv..

For TS-C serien har jeg hørt i demorom sammenlignet med Type RF fra Rockford osv, og kan ikke si annet enn at lyden er konge.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider